stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024
  • کد خبر : 441506
  • 10 تیر 1401 - 18:53
1

۱۶۸ سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پاکدشت دستگیر شدند

۱۶۸ سارق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پاکدشت دستگیر شدند
قلم | qalamna.ir :

جمعه از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی شرق استان تهران، سرهنگ شهرام امیریان با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با به کارگیری و مشارکت کلیه نیروها و با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هماهنگی مرجع قضائی به صورت ضربتی در خرداد ماه به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود:در اجرای این طرح برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و عوامل انتظامی موفق شدند تا مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کشف کنند.

وی از کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر،  دستگیری ۳۱ نفر خرده فروش مواد مخدر ، جمع آوری ۱۶۲ نفر معتاد متجاهر ، دستگیری ۱۳ نفر ارازل و اوباش، کشف ۵ قبضه سلاح گرم ، کشف بیش از ۹هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف۲۱ دستگاه ماینر استخراج رمزارز به عنوان بخشی از دستاوردهای این طرح یاد کرد.

جانشین فرماندهی ویژه شرق استان تهران گفت: در این طرح ۳۹۶ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف با تخلفاتی نظیر نداشتن پلاک، انجام حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک شناسایی و روانه پارکینگ شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۶۸ نفر سارق دستگیر شده و ۶۶ دستگاه خودرو و۳۰ دستگاه موتور سیکلت سرقتی نیز کشف شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.