stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 441486
  • 09 تیر 1401 - 22:52
0

۵۰ تن مصالح ساختمانی احتکاری در اسلام آبادغرب کشف شد

۵۰ تن مصالح ساختمانی احتکاری در اسلام آبادغرب کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سردار “علی اکبر جاویدان” روز پنجشنبه به خبرنگار گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس “اسلام آبادغرب” از وجود یک انبار محل احتکار کالا در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی “اسلام آبادغرب” با انجام کارهایی اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در خیابان ابومسلم خراسانی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم به عمل آمد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۳۵ تن سیمان سفید و سیاه و ۱۵ تن پودر سنگ احتکاری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار جاویدان افزود: در این راستا علاوه بر پلمب انبار محل احتکار مصالح ساختمانی، یک نفر هم دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده احتکار و قاچاق و برخورد با افراد محتکر و قاچاقچی را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

عامل تیراندازی شهرک دولت آباد در تور اطلاعاتی پلیس

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که مقابل یک کارواش در شهرک دولت آباد اقدام به تیراندازی کرده بود.

سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در سه راه شرکت شهرک دولت آباد مقابل یک کارواش، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل محل سکونت عامل تیراندازی در شهرک دولت آباد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در حالی که متهم قصد درگیری با آن ها را داشت با اقتدار این شرور را دستگیر کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه شرور تیرانداز، یک قبضه سلاح شکاری پران ، ۳۲ عدد فشنگ و ۲ تیغه شمشیر کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف ۱۲۹ هزار عدد تخم مرغ قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۲۹ هزار عدد تخم مرغ قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “عنایت فلاحی” اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۲۹ هزار عدد تخم مرغ قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ فلاحی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.