stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 441465
  • 09 تیر 1401 - 18:55
0

والورده هدایت بیلبائو را بر عهده گرفت

والورده هدایت بیلبائو را بر عهده گرفت

سرمربی سابق بارسلونا هدایت تیم بیلبائو را بر عهده گرفت.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، ارنستو والورده سرمربی جدید اتلتیک بیلبائو شد. سرمربی سابق بارسلونا بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت و هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

باشگاه بیلبلئو روز امروز پنجشنبه  این خبر را تایید کرد.

ارنستو والورده در حالی بعد از چند سال به نیمکت مربیگری بازگشت که دوران نسبتا خوبی در بیلبائو داشت. او حدود دو سال و نیم پس از حضورش در باشگاه بزرگ اسپانیایی بارسلونا، پست مربیگری اتلتیک بیلبائو را بر عهده گرفت. این سومین دوره حضور والورده با تیم منطقه باسک است. این مربی اسپانیایی سابقه طولانی در آنجا دارد و از محبوبیت خوبی نیز بین هواداران این تیم برخودار است.

او از سال ۱۹۹۰ تا ۱۹۹۶ به عنوان بازیکن در آنجا حضور داشت و از سال ۱۹۹۷ به مدت ۶ سال مربی جوانان این تیم بود. او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ و ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ در این تیم حضور داشت.

جام قهرمانی سوپرکاپ ۲۰۰۵ اولین قهرمانی باشگاه در ۳۱ سال گذشته بود که با حضور ارنستو والورده به دست آمد. در فصل گذشته، اتلتیک رتبه هشتم را به دست آورد و به همین خاطر حضور در رقابت های اروپایی را از دست داد.

والورده آخرین بار از تابستان ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۲۰ با باشگاه بارسلونا قرارداد داشت ولی دوران خوبی در بارسلونا نداشت. او در بیلبائو جانشین مارسلینو شد که در ماه مه استعفا داد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.