stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 441460
  • 09 تیر 1401 - 18:54
1

درگیری‌های شدید در نابلس/ ۲۲ فلسطینی و ۳ صهیونیست زخمی شدند

درگیری‌های شدید در نابلس/ ۲۲ فلسطینی و ۳ صهیونیست زخمی شدند

در پی درگیری شهروندان فلسطینی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در نزدیکی مقبره حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس ۲۲ فلسطینی زخمی شدند. همچنین در جریان تیراندازی مبارزان مقاومت به سمت خودروی شهرک‌نشینان تندرو که به مقبره حضرت یوسف (ع) در شرق نابلس یورش برده بودند، ۳ صهیونیست زخمی شدند.

قلم | qalamna.ir :

مدیر هلال احمر نابلس اعلام کرد که در درگیری‌های نابلس دستکم ۲۲ فلسطینی از جمله شماری کودک زخمی شدند. همچنین یک نوزاد شیرخواره هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شده است.

این درگیری در پی تعرض شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی به مقبره حضرت یوسف (ع) اتفاق افتاد.

نظامیان اسرائیلی که برای تامین امنیت شهرک‌نشینان در این منطقه مستقر شده بودند، به سمت فلسطینیان گلوله و گاز اشک‌آور شلیک کردند.

برخی منابع نیز از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شرق نابلس خبر دادند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی اعلام کردند که در تیراندازی مبارزان مقاومت، ۳ صهیونیست اشغالگر زخمی شدند.

منابع محلی اعلام کردند که درگیری مسلحانه در نابلس همچنان ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «روعی تزاویگ” فرمانده منطقه نابلس در درگیری‌های با مقاومت فلسطین در شرق نابلس زخمی شده است.

سخنگوی ارتش تاکید کرد که در جریان تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به مقبره حضرت یوسف (ع) مبارزان مقاومت فلسطین با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند که در این درگیری این فرمانده ارشد اسرائیلی و چند شهرک‌نشین زخمی شدند.

“ایتمار بن غفیر” عضو تندرو کنست در واکنش به زخمی شدن این فرمانده اسرائیلی عنوان کرد که ارتش باید به تلافی آن، حداقل ۱۰ فلسطینی را ترور کند.

واکنش حماس

در مقابل جنبش مقاومت اسلامی حماس در پی زخمی شدن فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در درگیری‌های نابلس، از مبارزان مقاومت در این شهر تقدیر کرد.

فوزی برهوم سخنگوی حماس در بیانیه‌ای عنوان کرد که سلام و درود به مردم نابلس و مبارزان قهرمان آن که در برابر نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی که به مقبره حضرت یوسف (ع) یورش برده بودند، ایستاده و با آنان مقابله کردند.

برهوم افزود: اذعان دشمن صهیونیستی به زخمی شدن فرمانده ارشد خود و شماری از شهرک‌نشینان به ضرب گلوله مجاهدان مقاومت، بیانگر توان و قدرت مقاومت در کرانه باختری برای وارد کردن ضرباتی سخت به دشمن و ایجاد قواعد درگیری جدید در این منطقه است.

وی تاکید کرد که خط مقاومت مسلحانه از جنین تا نابلس تاکیدی  است بر اینکه رویارویی همه جانبه و فراگیر با دشمن باید در تمامی شهرها و روستاهای کرانه باختری تداوم داشته باشد تا طرح‌های دشمن به شکست کشیده شود و این رژیم به هیچ یک از اهداف خود دست نیابد و در نهایت سرزمین فلسطین از لوث اشغالگران پاکسازی شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.