stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 441456
  • 09 تیر 1401 - 18:53
0

منشی‌زاده: ساپینتو یک حرفی زد که هواداران به وجد بیایند!/ قرارداد وریا باید تمدید شود

منشی‌زاده: ساپینتو یک حرفی زد که هواداران به وجد بیایند!/ قرارداد وریا باید تمدید شود

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌ها باید بازیکن “امتیازآور” جذب کنند.

قلم | qalamna.ir :

احمد منشی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با درباره‌ شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌ها اظهارکرد: من اطلاعات خاصی از این مربی ندارم. الان وضعیت طوری است که استقلال ممکن است به مشکلات بربخورد.  پرسپولیس کاری کرده که در نقل و انتقالات روند بهتری داشته باشد و آمادگی بهتری رقم بزند اما در استقلال چنین روندی وجود ندارد. این مربی از بازیکنان استقلال و بازیکنان ایرانی اطلاعات چندانی ندارد و این مساله ممکن است در آینده استقلال را دچار مشکل کند.

او درباره ادعای ساپینتو مبنی بر کسب چهار جام با استقلال خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی وجود نخواهد داشت. او فقط خواسته یک حرفی بزند تا هواداران استقلال به وجد بیایند. اصلا مشخص نیست که این مربی در چه سطحی است. اینجا ایران است و فوتبالش با کشورهای دیگر فرق می‌کند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نحوه عملکرد آبی‌ها در پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط برای استقلال سخت است. ساپینتو در حال حاضر شناختی از بازیکنان ندارد و باید مشورت جمعی برای آینده استقلال و بازیکنان فصل ‌آینده صورت بگیرد.

منشی‌زاده افزود: استقلال باید دنبال بازیکنانی باشد که در مسابقات کارآمد و امتیازآور باشند. استقلال دیر می‌جنبد و چشم را ببندیم و باز کنیم، نقل و انتقالات تمام شده است. الان استقلال پول دارد و باید هرچه سریع‌تر در نقل و انتقالات کارهای لازم را انجام دهد.

او درباره وضعیت وریا غفوری در استقلال تاکید کرد: وریا از نظر من بازیکن بدی نیست و این بستگی به باشگاه استقلال دارد که برای آینده این بازیکن چه تصمیمی خواهد گرفت. وریا بازیکنی است که می‌تواند روی پای خودش باشد. باید در هر پست، ۲ بازیکن تاثیرگذار باشند. در دفاع راست استقلال هم باید چنین مساله‌ای وجود داشته باشد و حردانی و غفوری از بازیکنان تاثیرگذار در این پست هستند. به نظر من باید قرارداد وریا غفوری تمدید شود.

منشی‌زاده درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند باز هم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند؟ گفت: استقلال باید تیمش را باید خوب ببندد و نفرات مد نظر خود را جذب کند. فرهاد مجیدی از استقلال رفته و افراد باقی‌مانده کادر فنی قبلی استقلال باید مشورت‌های لازم را بدهند تا نفرات خوبی را در نقل و انتقالات به جمع تیم بیایند. شرایط برای استقلال سخت است و باید دید آینده این تیم چگونه رقم می‌خورد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.