stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 441316
  • 07 تیر 1401 - 19:25
0

اپل در هر ثانیه چقدر سود می‌کند؟

اپل در هر ثانیه چقدر سود می‌کند؟
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: داده‌هایی که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد شرکت اپل در هر روز ۱۵۲ میلیون دلار معادل هر ثانیه ۱۷۰۰ دلار سود می‌کند و در صدر شرکت‌های پردرآمد ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است. شرکت‌های فناوری اطلاعات در فهرست پردرآمدترین شرکت‌ها قرار گرفته‌اند و پس از شرکت اپل، آلفابت (شرکت مادر گوگل) و مایکروسافت در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

مطالعه جدید توسط شرکت فین‌تک تیپالتی انجام شده است و نتایج آن نشان می‌دهد برخی از این غول‌های فناوری در هر ثانیه سود بیشتری نسبت به میانگین درآمد هفتگی کارگران در ایالات متحده دارند. متوسط دستمزد هفتگی ۱۲۳۷ دلار است.در جدول منتشر شده پس از سه شرکت بزرگ فناوری، بانک‌ آمریکا، ولز فارگو، فیس‌بوک، والمارت، اِی‌تی اند تی، ‌کامکست و آمازون قرار گرفته‌اند.داده‌ها مربوط به سال ۲۰۲۰ است و سود سه ماهه دوم اپل به این صورت تقسیم می‌شود: ۵۳.۵ درصد آی‌فون، ۱۰.۱ درصد مک، ۸.۷ درصد برای آی‌پد و پوشیدنی‌ها/لوازم جانبی و ۱۸.۸ درصد برای خدمات.بر اساس آمار در یک روز، سازنده آیفون ۱۵۱,۳۸۶,۳۰۱ دلار سود به دست آورده است. متوسط درآمد خانواده در ایالات متحده ۷۹۹۰۰ دلار است. در نتیجه به‌صورت میانگین یک خانواده باید حدود ۱۸۹۵ سال کار کنند تا به اندازه اپل در یک روز درآمد داشته باشند.

مایکروسافت و آلفابت (شرکت مادر گوگل) نیز در هر ثانیه بیش از ۱۰۰۰ دلار درآمد دارند. برای مایکروسافت، محاسبات ابری، محاسبات شخصی و بهره‌وری کسب و کار تقریباً یک سوم سود را تشکیل می‌دهد. در آلفابت، بیش از ۹۰ درصد سود از طریق تبلیغات و ابزارهایی مانند اندروید، کروم، گوگل مپ و یوتیوب به دست می‌آید.در مجموع، بخش فناوری حدود ۱۰۹۳۱ دلار در هر دقیقه در سال ۲۰۲۰ سود داشته است. تنها صنعتی که درآمد بیشتری نسبت به فناوری به دست آورده، غذا و نوشیدنی است که هر دقیقه ۱۳۹۱۴ دلار درآمد داشته است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.