stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 441247
  • 07 تیر 1401 - 2:52
0

سردار اشتری: رمز پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از  رهبری، وحدت کلمه و خدا باوری است

سردار اشتری: رمز پیروزی انقلاب اسلامی تبعیت از  رهبری، وحدت کلمه و خدا باوری است
قلم | qalamna.ir :

سردار سرتیپ حسین اشتری دوشنبه شب در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد واقعه هفتم تیر و شهادت حجت‌الاسلام سیدنورالله طباطبایی‌نژاد نخستین نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب راهگشای مشکل‌ها و ادامه داشتن انقلاب است.

وی با بیان اینکه لازم است هدف‌های شهیدان را دنبال کنیم، تصریح کرد: در وصیت‌نامه شهیدان مطلبی‌هایی وجود دارد که‌ راهنمای ما در ادامه مسیر انقلاب ‌اسلامی است.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: با برگزاری این آیین‌ها باید ببینیم شهیدان از ما چه انتظاری دارند و ما چگونه باید راه و هدف آنان را ادامه دهیم.

سردار اشتری به موضوع جهاد تبیین که رهبر فرزانه انقلاب مطرح و روی آن تاکید دارند اشاره کرد و اظهار داشت: جهاد تبیین همان چیزی است که شهیدان آن را اجرا و اعلام‌ کردند دستاوردهای نظام اسلامی باید برای افراد جامعه بازگو شود و مردم به انقلاب امیدوارتر شوند.

وی تاکید کرد: اکنون بیش از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب می گذرد و می بینیم دشمن بعد از پیروزی انقلاب، فوری برای شکست آن هدف‌گذاری کرد و شمار زیادی از مسوولان را به شهادت رساند تا انقلاب نوپای ایران را از پای درآورد اما موفق نشد.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: واقعه ششم و هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و ترور رهبری معظم انقلاب و شهدای دفتر حزب جمهوری اسلامی و واقعه دفتر ریاست جمهوری و شهادت رجایی و باهنر همه در راستای ازبین بردن انقلاب اسلامی بود اما حضرت امام راحل با یک سخنرانی همه توطئه دشمن را نقش برآب کردند، همچنین خون شهدا درخت انقلاب را بارورتر کرد.

سردار اشتری افزود: امروز موفقیت و پیروزی ما در گرو وحدت، همدلی و پیروی از رهبری نظام است، هرچند در حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دشمن ورود کرده اما رزمندگان ما همه سنگرها را پرکرده، جهاد تبیین را باید جدی گرفت و اقدام‌ها و موفقیت‌های نظام را برای جامعه بازگو کرد.

وی اضافه کرد: امروز مشکل اقتصادی وجود دارد اما دولت سیزدهم در تلاش است تا اقتصاد را ساماندهی کند تا مردم کمتر آسیب ببینند، همچنین‌ باید مردم را امیدوار کرد و کسی که مردم را ناامید کند در خط دشمن کار می‌کند.

فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با هدایت رهبری و تلاش و پشتکار کارکنان سختکوش خود امنیت را از مرزها تا داخل شهر و روستا حفظ کرده، تلاش دارند امنیت برقرار باشد و آن را ارتقا دهند ودر این راه هر هفته شهید تقدیم می‌کنند.

سردار اشتری به دستگیری سارقان بانک‌ ملی تهران اشاره کرد و افزود: کمتر از ۴۸ ساعت بعد از وقوع سرقت، سارقان دستگیر و اموال مردم به آنان بازگشت، در حالی که منافقان و ضد انقلاب در این مساله ورود کردند و امنیت را زیر سووال بردند، همچنین امروز این نیروی با بهترین امکانات در خدمت مردم‌ است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و۷۲ تن یاران باوفای ایشان، به‌ویژه حجت‌الاسلام سیدنورالله طباطبایی نژاد، همچنین دکتر حسن بخشایش و مهندس محمود تفویضی زواره که جزو شهدای هفتم تیر از شهرستان اردستان هستند، از مهمان نوازی و در صحنه بودن مردم‌شهرستان تقدیر کرد.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت و ۳۲۰ شهید و نزدیک به ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده در شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.