stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 441206
  • 06 تیر 1401 - 18:53
1

بیانی: ساپینتو مربی باتجربه‌ای است/ استقلال نیاز به بازی‌ساز دارد

بیانی: ساپینتو مربی باتجربه‌ای است/ استقلال نیاز به بازی‌ساز دارد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، فرد باتجربه‌ای است.

قلم | qalamna.ir :

شاهرخ بیانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ‌ درباره ریکاردو ساپینتو و حضور او به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان پایتخت، اظهار کرد: به نظر من، ساپینتو مربی باتجربه‌ای است و چندین سال است در عرصه‌ مربی‌گری فعالیت می‌کند. باید دید این مربی در ایران چه کاری انجام می‌دهد. امیدوارم در کارش موفق باشد. حتما یک مقداری زمان می‌برد تا آن هماهنگی ایده‌آل شکل بگیرد و هواداران هم باید صبر کند تا این هماهنگی صورت بگیرد. به نظر من، ساپینتو، انتخاب خوبی بوده است و در حال حاضر توقع هواداران بالا رفته است و با توجه به این که درخواست هواداران، مربی خارجی بود، این انتخاب مناسب بود و امیدوارم ساپینتو با کارهای خودش بتواند در استقلال پیش ببرد.

او درباره ادعای ساپنیتو مبنی بر اینکه او ۴ جام قهرمانی برای استقلال می‌آورد، گفت: این ادعا تبلیغاتی است. همه مربیان دوست دارند قهرمان شوند و او خواسته است تا از نظر روحی و روانی شرایط را درست کند چون هیچ مربی‌ای اول کار نمی‌گوید من ۴ قهرمانی می‌آورم. تا مربی با شرایط آشنا نشود، نمی‌تواند درباره آینده صحبت کند.

بیانی درباره نحوه عملکرد استقلال در پنجره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: استقلال بازیکن آنچنانی نمی‌خواهد. اگر اسکلت فصل گذشته تیم حفظ شود و یک بازیکن بازی‌ساز بگیرند، شرایط خوبی پیش می‌آید. تا اینجا یک مهاجم جذب شده است و می‌شود یک مهاجم دیگر جذب شود. به نظر من با توجه به بودجه باشگاه، می‌توان بازیکنان خارجی خوب هم گرفت. در نقل و انتقالات، تبلیغات زیاد است و یک بازیکن که حتی در تیم حضور نداشته است، بسیار برجسته می‌شود. مثل سعید صادقی، در فوتبال ایران بسیار وجود دارد و باید دیدگاه‌ها در این زمینه دقیق بشود. به نظر من حضور کمیته فنی، می‌تواند در نقل و انتقالات بسیار می‌تواند تاثیرگذار و کارها به درستی پیش برود در کل جذب بازیکن، بستگی به شرایط مربی دارد که چه ترکیب از بازیکنان را می‌خواهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره آینده آبی‌پوشان پایتخت و در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌ها در فصل آینده می‌توانند بازهم مدعی عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند، گفت: استقلال همیشه مدعی بوده است. مشکلات در این چند سال، مسائل دیگری بوده است اما استقلال در حالت کلی مدعی بوده است.  امسال طرفداران به استادیوم می‌آیند و این خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. در حال حاضر وضعیت برای استقلال مناسب است و بازیکنان در شرایط بهتری قرار دارند و امسال بستگی به مدیریت و مربی دارد که شرایط برای بازیکنان در بهترین وضعیت خود باشد که بازیکنان با آرامش بتوانند کار خود را پیش ببرند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.