stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 441186
  • 06 تیر 1401 - 14:52
1

مقابله با مجرمان و اشرار یکی از اولویت‌های کاری پلیس استان کرمانشاه است

مقابله با مجرمان و اشرار یکی از اولویت‌های کاری پلیس استان کرمانشاه است
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز دوشنبه در دیدار با دادستان کرمانشاه ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: مقابله با اشرار و افراد مجرم از جمله ماموریت های مشترک پلیس و دستگاه قضایی است که خوشبختانه اهتمام خوبی نیز برای این کار وجود دارد.

وی ادامه داد: هم افزایی ۲ سویه پلیس و دستگاه قضایی به عنوان ۲ بال امنیت آفرین جامعه می تواند بر امنیت موجود دامن زده و شرایط را برای مجرمان سخت تر از قبل کند.

سردار جاویدان تصریح کرد: ایجاد امنیت پایدار در جامعه از یک سو و مقابله شبانه روزی با مجرمان از سوی دیگر در برنامه های پلیس قرار داشته و همواره سعی شده تا جلوتر از طرح و نقشه این افراد اقدامات آنها خنثی شود.

مقابله با مجرمان و اشرار یکی از اولویت‌های کاری پلیس استان کرمانشاه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در سال جدید پلیس مقابله با اشرار، مجرمان و قاچاقچیان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با جدیت و برابر قانون به مقابله با آنها می پردازد.

وی با بیان اینکه مبارزه با عاملان تیراندازی و دیگر جرائم خشن در کرمانشاه شدت گرفته است، گفت: امروز با اهتمام پلیس و دستگاه قضائی برخورد با این افراد ولارد فاز جدیدی شده و علاوه بر دستگیری آن ها در سریعترین زمان ممکن، مرخصی های آن ها نیز لغو شده است.

سردار جاویدان در پایان با قدردانی از همکاری و حمایت های دستگاه قضایی از ماموران پلیس در راستای اجرای ماموریت های محوله؛ ابراز امیدواری کرد شاهد افزایش هم افزایی میان این ۲ دستگاه و در نهایت ارتقاء بیشتر امنیت باشیم.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.