stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 441164
  • 05 تیر 1401 - 22:53
1

بازرس کل کرمان: ایست‌بازرسی مرصاد باید مجهز شود

بازرس کل کرمان: ایست‌بازرسی مرصاد باید مجهز شود
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار احمد آبیار روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پیش تعیین نشده از این ایست ‌بازرسی یواقع در شرق کرمان  افزود: با توجه به مشکلات موجود در ایست‌بازرسی مرصاد معطلی طولانی مدت خودروها در زمان عبور و مرور از این مسیر اتفاق می‌افتد.

وی اظهارداشت: طبق دستور ریاست کل دادگستری استان، اعضای شورای حقوق شهروندی در محل پاسگاه مرصاد حضور یافتند و وضعیت عبور و مرور و معطلی مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.
آبیار بیان کرد: امکانات نیروهای انتظامی در این ایست بازرسی، بسیار محدود ارزیابی شد و با توجه به حجم خودروهای عبوری و اهمیت این ایستگاه باید اقدامات لازم برای تجهیز آن در سریعترین زمان ممکن انجام شود زیرا براساس ارزیابی های انجام شده، در برخی موارد خودروها تا یکساعت نیز در این محور معطل می شوند.
بازرس کل استان کرمان یادآور شد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز باید به نقش خود در این حوزه عمل و نسبت به تامین تجهیزات و توسعه زیرساخت های مربوطه اقدام کند تا با بهبود وضعیت عبور و مرور در این مسیر، از حقوق مردم صیانت شود.
آبیار، ورود استاندار کرمان به موضوع ساماندهی ایست و بازرسی مرصاد را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از نیروی انتظامی در مسیر اجرای ماموریت های آن حمایت لازم صورت گیرد.

ایستگاه مرصاد در مسیر کرمان به جیرفت و استان هرمزگان و نیز بم و سیستان و بلوچستان قرار دارد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.