stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 441113
  • 05 تیر 1401 - 14:52
2

معاون استاندار کرمان: افزایش تولید موادمخدر صنعتی در افغانستان هشداری جدی است

معاون استاندار کرمان: افزایش تولید موادمخدر صنعتی در افغانستان هشداری جدی است
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار رحمان جلالی روز یکشنبه در حاشیه نشست شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور ویدئوکنفرانسی رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه ایست بازرسی ها ۲ مصوبه در شورای امنیت کشور با حضور استاندار و اعضای شورای تامین استان دریافت کردیم و براین اساس مقرر شد این ایستگاه ها شتیبانی شوند.

وی اظهارداشت: ۲ ماموریت اصلی در اجرای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با موارد مخدر استان پیگیری می شود که یکی در حوزه مقابله و دیگری پیشگیری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: این استان در حوزه مقابله با مواد مخدر در حوزه عرضه از جمله کشت، تولید، حمل، توزیع و مصرف فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه روش های مبارزه با مواد مخدر به روز شده است عنوان کرد: در ساختار شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان ۶ کمیته برای پیگیری این ماموریت ها فعال شده است.

جلالی ادامه داد: در این خصوص می توان به کمیته حقوقی و قضایی، مبارزه با عرضه و تولید، شناسایی اموال قاچاقچیان، توسعه مشارکت های مردمی، درمان و حوزه فرهنگی و پیشگیری اشاره کرد.

وی افزود: همایش ملی با حضور دستگاه های ۲۴ گانه، دکلمه فرزند شهید توسنگ به عنوان یکی از ۶ شهید سال ۱۴۰۰ ناجا در حوزه مقابله با مواد مخدر، برخورد با خرده فروشان، جمع آوری معتادان متجاهر و تحویل آنان به کمپ های ماده ۱۶، برگزاری رزمایش، همایش دوچرخه سواران و تجدید میثاق آنان با شهدا بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی طی سالروز هفته مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان برگزار می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.