stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 441057
  • 04 تیر 1401 - 18:55
1

پولادگر: دبیر اجازه نداد حرف بزنم/ لابی گری او عالی است

پولادگر: دبیر اجازه نداد حرف بزنم/ لابی گری او عالی است

معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش تاکید کرد بودجه مجلس و وزارت ورزش ندارد، همه اینها بودجه کشور است که در اختیار کشتی قرار گرفته است.

قلم | qalamna.ir :

محمد پولادگر که با قهر جلسه مجمع کشتی را ترک کرد، درخصوص مجمع جنجالی امروز  اظهار داشت: ما ۴۸ فدراسیون ورزشی داریم که هرکدام مشکلات و مخاطبین خود را دارند و من باید پاسخگوی همه آنها باشم. اینطور نیست که یک رشته‌ای بیاید و چنین شرایطی ایجاد کند، مردم قضاوت کنند که چطور به کشتی کمک و از آن حمایت شده است. کشتی را دولت به همه شکل و از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری کمک کرده و انصاف نیست که اینطور صحبت کنند.

معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش در واکنش به اینکه بهتر نبود سعه صدر بیشتری داشته و جلسه را ترک نمی کردید، تاکید کرد: من در مجمع فقط حرف های دبیر را گوش کردم، اما اجازه نداد صحبت کنم و همه شاهد هستند.

وی در مورد اینکه آیا بودجه کشتی صفر شده است، یا خیر، گفت، خیر، چرا این حرف را می‌زنید. 

پولادگر درخصوص اینکه پس آن ۴ میلیارد از کجا آمده است، عنوان کرد: ما یک تفاهم نامه‌ای داشتیم که او (دبیر) حتی امضا هم نکرده است. بودجه کشتی ۷۰ میلیارد تومان است و تا زمان محقق شدن آن کم و زیاد شود هزار اتفاق دیگر ممکن است بیفتد. لابی گری دبیر بسیار عالی است، از نماینده مجلس و برنامه بودجه لابی می‌کند.

وی در خصوص اینکه ۷۰ میلیارد از سمت مجلس بوده است، گفت: فرقی نمی‌کند، همه این‌ها بودجه کشور است و چه فرقی می‌کند که مجلس بدهد یا ما.

وی در خصوص اینکه آنها معتقدند ۳۰ میلیارد بودجه کشتی را بین دیگر فدراسیون‌ها تقسیم کرده اید، گفت: بله همینطور است، اگر این نباشد بقیه فدراسیون‌ها چکار کنند. ما یک بودجه‌ای داریم باید بین ۲۶ فدراسیون و سایر رشته های دیگر تقسیم کنیم و همه را ببینیم. آن چیزی که مجلس تقسیم کرده و مابقی کمتر از بقیه است. ما به اندازه بودجه سال قبل هم نمی‌توانیم به فدراسیون‌ها بدهیم. مجلس براساس کار کارشناسی خودش بودجه‌ای را داده اما ما در مورد آن هم صحبت نمی‌کنیم چون چطور می‌شود تیراندازی که طلای المپیک گرفته بودجه صفر در نظر گرفته و اصلا آن را ندیده‌اند. اگر همین بودجه‌ای که مجلس در گرفته را جدا کنیم، بودجه فدراسیون ها با توجه به نرخ تورم و افزایش مسابقات کمتر از سال قبل است. بحث ما هم فقط کشتی نیست و الان مجلس برای فدراسیون تیراندازی با کمان  ۱۲ میلیارد تومان از تبصره ماده ۴ در نظر گرفته است. برای زورخانه ای ۱۸ میلیارد و برای تکواندو هم ۲۰ میلیارد در نظر گرفته‌اند.

پولادگر در پاسخ خبرنگاری که پرسید اعزام های فدراسیون کشتی زیاد است، گفت: از کجا می‌دانید؟ چرا این حرف را می‌زنید؟ بله اگر من بخواهم خیلی شرایط خاصی در نظر بگیرم و پول داشته باشم می‌توانم برای تیم ۱۰ نفره، ۱۰ مربی هم اعزام کنم و هر ورزشکار را به یک مربی بسپارم که مراقب پایین آمدن وزنش باشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.