stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 441035
  • 04 تیر 1401 - 14:53
0

مجموعه انتظامی برای حفظ امنیت مردم در صحنه حضور دارد

مجموعه انتظامی برای حفظ امنیت مردم در صحنه حضور دارد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سردار مهدی معصوم بیگی روز شنبه در حاشیه تشییع پیکر شهید سرهنگ محمد یاسمی در جمع خبرنگاران افزود: در مجموعه فراجا انسان‌های جان بر کف در صف خدمت ایستاده‌اند و یکی از این افراد هم شهید سرهنگ یاسمی است که در حین انجام وظیفه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت.

وی افزود: مجموعه انتظامی به لحاظ اهمیت وظیفه‌ای که بر دوش دارد از مرز تا مرکز در کوی و برزن شبانه‌روزی در حال خدمتگزاری است.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به اینکه حتی در برخی مواقع افسران پلیس برای حفظ نظم و امنیت، جان خود را فدا می‌کنند افزود: شهید یاسمی از افسرانی بود که در طول خدمت خود بسیار تلاشگر و ایثارگر بود.

وی ادامه داد: تمام همکارانم چه در کلانتری‌ها و چه سایر پلیس‌های فراجا، روحیه فداکاری و گذشتن از جان خود برای حفظ امنیت مردم را دارند.

مجموعه انتظامی برای حفظ امنیت مردم در صحنه حضور دارد

همچنین جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی گفت: یکی از وظایف و رسالت اصلی انتظامی جمهوری اسلامی تأمین نظم و امنیت و حفاظت از جان و مال ناموس مردم است.

سردار محمد شرفی با اشاره به شهادت سرهنگ محمد یاسمی گفت: این برادر بزرگوار که یکی از شخصیت‌های متدین و ولایی و حافظ ۱۳ جز قرآن در حین اجرای یکی از احکام قضایی توسط یکی از شهروندان به صورت شلیک مستقیم به شهادت نائل شد، در واقع سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرد.

وی افزود: ما به خاطر حفاظت از جان و مال و ناموس مردم در نظام جمهوری اسلامی و حفاظت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون‌ خود ایستاده‌ایم. سالیان سال است که این شرایط ادامه دارد و ما به صورت میانگین سالیانه چندین نفر از همکاران‌ خود را به این صورت از دست می‌دهیم و همکاران ما به فیض شهادت نائل می‌شوند و این هیچ تأثیری در اراده آهنین و فولادین همکاران ما در ادامه راه‌شان نخواهد گذاشت و ما مقتدرانه در این مسیر ایستاده‌ایم.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرهنگ محمد یاسمی امروز (شنبه) در محل ستاد پیگشیری پلیس تهران بزرگ برگزار شد.

مجموعه انتظامی برای حفظ امنیت مردم در صحنه حضور دارد

صبح روز پنج شنبه خانمی با همراه داشتن حکم جلب همسرش به کلانتری ۱۰۸ نواب مراجعه و درخواست اجرای حکم را داشته که در این رابطه یکی از عوامل کلانتری سرگرد محمد یاسمی برای انجام این ماموریت با راهنمایی شاکیه به آدرس مورد نظر اعزام می‌شود.

در مراجعه مامور به درب منزل متهم برای تفهیم حکم و انجام دستور مقام قضایی، متهم با اسلحه کمری به محض بیرون آمدن  مامور را از ناحیه سینه هدف گلوله قرار داده و بی درنگ به سمت شاکی که همسر خود بوده تیراندازی و وی را مجروح و پس از آن با همان سلاح اقدام به خودکشی می‌کند.

مامور وظیفه شناس به علت شلیک مستقیم گلوله به قلب وی به درجه رفیع شهادت نایل شد.

سرگرد محمد یاسمی متولد ۱۳۶۳، متاهل و دارای دو فرزند دختر است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.