stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 440984
  • 03 تیر 1401 - 18:53
0

ترکان: سر وزن نرسیدن ۲ کشتی‌گیر بر اثر کج فهمی ما بود/ این اولین و آخرین خطای ما بود

ترکان: سر وزن نرسیدن ۲ کشتی‌گیر بر اثر کج فهمی ما بود/ این اولین و آخرین خطای ما بود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران، ضمن پذیرش اشتباه خود و دیگر اعضای کادر فنی درباره سر وزن نرسیدن دو کشتی‌گیر در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: این اتفاق بر اثر کج فهمی ما از برنامه مسابقات بود.

قلم | qalamna.ir :

مجید ترکان در گفتگو با درباره علت سروزن نرسیدن دو آزادکار تیم ملی نوجوانان در رقابت های قهرمانی آسیا که باعث کنار رفتن آن ها از حضور در مسابقات شد، اظهار کرد: اول از همه باید بگویم که مسئولیت این خطا بر عهده کادر فنی و شخص من است. این اشتباه ناشی از عدم دقت و کج‌فهمی در برنامه مسابقات توسط ما بود و اگر در حد نیم ساعت فرصت اضافه داشتیم، می‌توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان، افزود: با این حال می‌پذیرم که هر گونه عذری قابل پذیرش نبوده و چنین خطایی در این سطح به هیچ عنوان قابل توجیه نیست. متاسفانه اتفاقی بود که رخ داد و من را نیز به شدت متاثر و ناراحت کرد که فارغ از نتیجه، دو کشتی‌گیر خوبمان نتوانستند روی تشک بروند و مزد این اردوها و تمرینات سخت خودشان را بگیرند.

وی تاکید کرد: باز هم تکرار می‌کنم که مسئولیت این اتفاق برعهده کادرفنی و شخص بنده به عنوان سرمربی است و متاسفانه تاوان این اشتباه نیز برای ما از دست رفتن سکوی تیمی آسیا بود.

ترکان در پایان، گفت: از همین جا اعلام می‌کنم که این اولین و آخرین خطای ما خواهد بود و از الان تمام تمرکز خودمان را برای مسابقات جهانی خواهیم گذاشت تا بتوانیم حضوری قدرتمندانه در این رقابت ها داشته باشیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.