stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 440951
  • 02 تیر 1401 - 19:26
0

رییس سازمان اطلاعات سپاه تغییر کرد

قلم | qalamna.ir :
سردار رمضان شریف اعلام کرد: با حکم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به سمت ” رئیس سازمان اطلاعات سپاه” منصوب شد. حجت الاسلام طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه نیز با حکم سرلشکر حسین سلامی به سمت “مشاور فرمانده کل سپاه ” منصوب گردید. رییس جدید سازمان اطلاعات سپاه سالها عهده دار مسئولیت” ریاست سازمان حفاظت اطلاعات سپاه” بود و تجارب فراوانی در امور حفاظتی، امنیتی و اطلاعاتی دارد. 

شیخ حمید رسایی، نماینده ادوار و عضو سابق حزب جبهه پایداری با استقبال از  خبر برکناری رئیس سازمان اطلاعات سپاه در توییترش نوشت: سلام بر سلامی! 
احمد زیدآبادی در متنی کوتاه با عنوان «دلایل ناپیدای یک برکناری!» نوشت: برکناری شیخ حسین طائب از فرماندهی سازمان اطلاعات سپاه به طور رسمی اعلام شد. با توجه به پیچیدگی‌ها و ابهاماتِ منازعات پنهانِ قدرت در ایران، داوری در بارۀ دلایل اصلی این برکناری و پیامدهای آن در حوزۀ سیاست داخلی کشور، از بیرون از دایرۀ قدرت کار دشواری است. با این حال، امیدوارم این حرکت با هدف بهبود اوضاع صورت گرفته باشد. دلیل روشنی برای این امیدواری ندارم، ولی صرف از نظر ابعاد واقعی ماجرا، همین که فردی با ظاهری سرد و عبوس که القاءگر نوعی خوف و ترس در بیننده بود، از متن یک داستان به حاشیه رود، اگر هم شوقی برنیانگیزد لااقل جای نگرانی ندارد!
 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.