stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 440841
  • 01 تیر 1401 - 14:53
1

محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات آخر هفته اعلام شد/ ممنوعیت تردد در جاده چالوس و هراز

محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات آخر هفته اعلام شد/ ممنوعیت تردد در جاده چالوس و هراز
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سرهنگ احمد شیرانی درباره محـدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس محدودیت‌هایی که برای آخر هفته جاری اعمال شده تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) تا ساعت ۶ صبح روز شنبه چهارم تیرماه از مسیرهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه همچنین مسیر تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است که البته تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از مسیر کرج – چالوس کماکان ممنوع است همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه سوم تیر از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت  اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: تردد همه تریلرها از مسیر هراز همچنان ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز (چهارشنبه) همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم تیر از مسیر هراز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه سوم تیر از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های اعلام شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو می شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.