stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 440826
  • 01 تیر 1401 - 7:24
1

دشمن افسرده و پژمرده است

دشمن افسرده و پژمرده است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن افسرده، پژمرده، سرگردان و بی‌رمق است تا راهی برای نجات پیدا کند، اما ایران با دست‌های خالی توانست منطق خود را در سراسر جهان گسترش دهد و صف‌آرایی کند، شمشیر خود را بلند کرد و حرف خود را در جهان جاری کرد.
سردار حسین سلامی  با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بیش از ۳۰ سال سفیر نجات انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ایشان انقلاب اسلامی را از میان طوفان‌های سهمگین به ساحل آرامش، امنیت، عزت و پیشرفت هدایت کرده است. معتقدم هر جامعه‌ای، قومی و ملتی بازتاب طبیعتی است که در آن زندگی می‌کند، امروز چهارمحال و بختیاری میزبان جامعه عشایری از ۲۶ استان کشور است که از دل طبیعت رنگارنگ گرد هم آمده‌اند.وی  با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی ایران اسلامی در نبرد بزرگ جهانی به سود جهان اسلام و کشور بود، تصریح کرد: هیچ کشوری به خودی خود باقی نمی‌ماند و همچنین به حیات و ممات نمی‌رسد، بدون مجاهدت، مقاومت، ایستادگی، اهدای شهید و جانباز  نمی‌توان جامعه‌ای قوی داشت.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: کشور ایران هیچ پشت و پناهی به‌جز خداوند متعال نداشت، آمریکایی‌ها به‌دنبال این هستند تا کشور ایران را عقب‌مانده، افسرده و محتاج بیگانه معرفی کنند و دستاوردهای مادی و معنوی کشورمان را به یغما ببرند، اما امام خمینی ره ایستادگی کرد و پس از جنگ تحمیلی استکبار را از کشور به بیرون راند.
وی تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی (ره) و با دستان جانباز خود همانند حضرت ابوالفضل(ع) بیرق امام حسین(ع) را برافراشت و هم‌چنان پرچم انقلاب اسلامی را برافراشته نگه داشته است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.