stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 440822
  • 31 خرداد 1401 - 23:15
1
شهردار اهواز:

به مردم فضایی پر از نشاط و امید به جای یاس و ناامیدی هدیه دهیم

به مردم فضایی پر از نشاط و امید به جای یاس و ناامیدی هدیه دهیم
خوزستان - شهردار اهواز گفت: باید به مردم فضایی پر از نشاط و امید به جای یاس و ناامیدی هدیه دهیم. تعداد و کیفیت پروژه های افتتاحیه هر هفته بهتر خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

رضا امینی شهردار اهواز در آئین افتتاحیه بلوار مندلی ۲، پارک بهاران و ۱۴ هزار متر مربع روکش آسفالت اظهار کرد: معضلات و مشکلات فراوانی در مناطق حاشیه‌ای اهواز وجود دارد، همه تلاش کارکنان شهرداری اهواز این است که با همه‌ی توان و تلاش خدمات خوبی در محله‌های کم برخوردار ارائه دهند. در تلاش هستیم مراسم‌های افتتاحیه با کمترین هزینه انجام شود و در عوض هزینه‌های آن صرف خدمات به شهروندان شود.

وی افزود: همانگونه که مردم استحضار دارند کوچه و معابر فرعی مشکلات زیادی دارند و برای رفع آنها نیازمند ارائه خدمات بیشتری هستیم، مدیران شهری به صورت مداوم از محلات کم برخوردار بازدید می‌کنند و به شناسایی مشکلات می‌پردازند تا بر اساس اولویت بندی که صورت می‌گیرد و توان شهرداری برای رفع آنها اقدام شود.

شهردار اهواز توضیح داد: گاهاً شنیده می‌شود که با ارائه چنین خدماتی باید مخالفت شود و فضاسازی‌هایی علیه خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز صورت می‌گیرد که کمترین خللی در اراده مدیریت شهری وارد نمی‌شود، قطعاً اراده ما برای خدمت جدی تر و قوی‌تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح و افتتاح‌های هفتگی تا آخرین هفته حضور در شهرداری ادامه خواهد داشت و هر هفته به کیفیت و کمیت پروژه‌ها افزوده می‌شود، با گذشت سه ماه از سال ۱۴۰۱ تا کنون هشت هفته افتتاح پروژه‌های مختلف با ارزش ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان داشته‌ایم، با هدف ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان هر هفته در این مراسم شرکت می‌کنیم تا از زبان ساکنان محلات با مشکلاتشان آشنا شویم و در برنامه‌های شهرداری قرار گیرند.

امینی با بیان اینکه این طرح سبب افزایش انگیزه در میان مدیران و معاون شهرداری می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر حاکمیت از رهبر معظم انقلاب تا دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی به خوزستان و اهواز نگاه ویژه ای دارند و در این شرایط با وحدت و همدلی از این فرصت طلایی ایجاد شده استفاده بهینه داشته باشم تا منابع مالی خوبی جذب و خدمات با کیفیت ارائه شود تا شهر اهواز هم به لحاظ عدالت سرانه‌ای و کیفیت خدمات رشد بیشتری داشته باشد.

وی در ادامه گفت: کسانی که به دنبال کم رنگ کردن این خدمات هستند تأمل بیشتری داشته باشند و فضایی پر از نشاط و امید را به جای یاس و ناامیدی به مردم هدیه دهند، در اختلاف، اتهام، تشویش و تکذیب خیری وجود ندارد، تلاش خود را بیشتر می‌کنیم تا هر هفته تعداد پروژه‌های بیشتر و با کیفیت تری افتتاح شود.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

وجود شهری زیبا، مستلزم تعاون و  همکاری افراد آن جامعه است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.