stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 440632
  • 29 خرداد 1401 - 14:54
1

جانشین فرمانده کل ناجا: مبارزه با هنجارشکنی در استان‌های شمالی تشدید می‌شود

جانشین فرمانده کل ناجا: مبارزه با هنجارشکنی در استان‌های شمالی تشدید می‌شود
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در حاشیه نشست طرح دریا که با حضور فرماندهان انتظامی استان های مازندران ، گیلان و گلستان در شهرستان رامسر برگزار شد ، در گفت و گو با خبرنگاران ضمن توصیف مواهب طبیعی و مزیت گردشگری این سه استان شمالی با هشت میلیون جمعیت ثابت ، اجرای طرح تشدید برخورد با هنجارشکنی را خواست مردمی معرفی کرد و افزود : در ایام تعطیلات این سه استان با جمعیت شناور بالای ۳۰ میلیون نفر مواجه هستند و به همین دلیل برقراری امنیت و رعایت هنجارهای اجتماعی از درخواست های مردم این استان ها بوده است.

او ادامه داد : اگرچه اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی نیروی انتظامی در طول سال فعالیت دارد ، اما نشست امروز با حضور فرماندهان انتظامی سه استان شمالی به در خواست مردم برگزار شد و طرح های ما به طور جدی از امروز برای فصل تابستان در مسیر و مقصد این سه استان، شامل مسیر های استان های البرز، قزوین، چالوس، فیروزکوه، و مقصد های سفر آغاز می شود.

سردار رضایی با بیان این که نیروی انتظامی در برابرِ درخواست تامین امنیت و آرامش روانی مردم وظیفه شناس و تکلیف مدار ا ست ، گفت : ما موظف به تامین امنیت و آرامش مردم و حراست از هنجارهای جامعه هستیم، چرا که شهدا نه برای رفع مشکلات اقتصادی بلکه برای تامین امنیت مردم در جبهه ها با دشمن نبرد کردند.    

وی با اشاره به آزادسازی سواحل به دستور رییس جمهور و  به نفع مردم ، افزود : اگرچه ساحل به نفع مردم آزاد شده و  در اختیار عموم مردم  قرار گرفته است اما این آزاد سازی به مفهوم این که ساحل از هر جهت برای ناهنجاری و قانون شکنی آزاد باشد، نیست.

جانشین فرمانده کل ناجا اظهار داشت : ما برابر قانون مکلف هستیم از هنجار شکنی هایی چون کشف حجاب، سگ گردانی ، دور دور کردن های بی مورد، استفاده از موارد که حواس انسان را پرت کند جلوگیری کنیم و در برخورد با این گونه ناهنج اری ها هیچ مماشاتی نداریم.

وی همراهی مردم را بزرگ ترین سرمایه نیروی انتظامی معرفی کرد و با اشاره به حضور مهمانان داخلی و خارجی و اشتیاق آنان برای بهره مندی از زیبایی های جنگل، دریا و تفرجگاه ها ، گفت : عموم مردم هنجارهای فرهنگی و اجتماعی را مسیر و مقصدهای سفر رعایت می کنند و در عین حال معدود افرادی هستند که مردم را آزرده خاطر می کنند که مکلف هستیم از بروز چنین ناهجارری هایی جلوگیری کنیم.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.