stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 440591
  • 28 خرداد 1401 - 19:25
0

برجام تاثیر مستقیم روی سفره مردم دارد

برجام تاثیر مستقیم روی سفره مردم دارد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: وزیر کشور دولت اصلاحات معتقد است:« همه باید بسیج شوند تا شرایط در دنیا به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر کند» این در حالی است که قطعنامه شورای حکام و گزارش های پی در پی رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی اتمی انرژی نشان می دهد برجام و پروژه احیای آن در شرایط خوبی قرار ندارد هرچند که وزیر خارجه ایران همچنان تاکید دارد از مذاکرات نتیجه دار دور نخواهیم شد، در همین باب سید عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با گسترش نیوز به گفتگو پرداخته که در ادامه می خوانید. با گسترش نیوز همراه باشید.

برجام تاثیر مستقیم روی سفره مردم دارد
موسوی لاری، در رابطه با تاثیر مذاکرات هسته ای بر مناسبات اقتصادی ایران و سفره مردم گفت:طرح برخی مسائل مثل بی تاثیر بودن برجام روی سفره مردم ممکن است برای بیان خوب باشد ولی واقعیت این است که مناسبات ما با دنیای خارج بر روی شرایط زندگی مردم تاثیر می‌گذارد. دستگاه دیپلماسی ما باید حتما توانایی این کار را داشته باشد که شرایط دنیا را به نفع جمهوری اسلامی عوض کند.

 وی افزود: متاسفانه امریکایی‌ها در حال بسیج کردن نیروهای خود برای اجماع‌سازی بر علیه ایران هستند و تا حدودی موفق می‌شوند باید روندی که در گذشته بود احیا شود. چرا باید با این نوع نگاه فرصت‌ها را از دست بدهیم تا دیگران ضمن تقویت فضای ایران هراسی جایگاه ایران را در دنیا بگیرند. این وضعیت برای ما عایدی نخواهد داشت.

موسوی لاری خاطرنشان کرد: دیپلمات‌های ما باید آن ورزیدگی را داشته باشند که از فرصت‌ها به نفع جمهوری اسلامی استفاده کنند این مطالبه عامه مردم ما و تمام دلسوزان این نظام است. متاسفانه امروز می‌بینیم رژیم صهیونیستی بیش از ما در منطقه فعال است و حضور دارد و این خطری برای آینده ایران است.

وی افزود: حوزه مدیریت کشور، حوزه‌ای نیست که گروهی فکر کند به تنهایی می‌تواند آن جا حضور داشته باشد باید بستر را کمی باز کنند و نگاه کارشناسی را بر اداره کشور حاکم کنند. این نگاه متاسفانه امروز وجود ندارد ما در زمینه اقتصاد با مشکلاتی جدی روبه‌رو هستیم و تیم اقتصادی دولت هیچ راهی برای خروج از این مسئله ارائه نکرده است و این ضعفی کاملا مشهود است.

وزیر کشور دولت اصلاحات در پایان گفت: تمام کسانی که می‌خواهند جریان اداره کشور یک دست شود یا اشتباه می‌کنند یا می‌دانند و خود را به نادانی زده‌اند. یک دست شدن هرگز محقق نخواهد شد چون زمانی که می‌خواهند رقبا را کنار بززند در دورن شان رقابت‌ها شروع خواهد شد و این یک دست شدن بحثی است که هر گز محقق نخواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.