stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 440548
  • 28 خرداد 1401 - 18:52
0

جوان مشهدی در دریای محمودآباد غرق شد

جوان مشهدی در دریای محمودآباد غرق شد
قلم | qalamna.ir :

سعید خادمی در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه این اتفاق در ساحل دریای ۱۸ و در منطقه شنا ممنوع رخ داده است، افزود: این افراد به علت مواج بودن دریا دچار حادثه شدند که پنج نفر از اعضای این خانوداه توسط یکی از ناجیان مستقر در این محدوده نجات یافتند.

وی ادامه داد: متاسفانه یکی از اعضای این خانواده که یک جوان ۲۷ ساله بود در دریا غرق شد و جان باخت و بقیه اعضا نیز به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

رییس بیمارستان شهدای محمودآباد نیز درخصوص شرایط جسمانی دیگر اعضای این خانواده گفت:  عملیات احیاء بر روی پنج عضو دیکر این خانواده انجام شده است و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

طی ۱۰ روز اخیر سه نفر در دریای محمودآباد جان باختند که همگی در منطقه شنا ممنوع در حال شنا بودند.

مازندران حدود ۴۴۰ کیلومتر از ساحل دریای خزر را در اختیار دارد. طرح سالم‌سازی در سواحل مازندرانی دریای خزر در روز سوم خرداد ماه  امسال به صورت رسمی آغاز به کار کرد و از ابتدای آغاز طرح دریا در سال جاری نیز تاکنون هشت تن در آب های مازندران جان باختند. 

گزارشات رسمی دستگاه های متولی نشان می دهد بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از غرق شدن در دریای مازندران در مناطق خارج از طرح دریا  و منطقه شنا ممنوع اتفاق افتاده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.