stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 440384
  • 25 خرداد 1401 - 18:56
0

شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران مقابل سوئد در قهرمانی نوجوانان جهان

شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران مقابل سوئد در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی هندبال ساحلی ایران در سومین دیدارش از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مقال سوئد شکست خورد.

قلم | qalamna.ir :

در دومین روز از مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان جهان تیم ملی ایران مقابل سوئد به میدان رفت. شاگردان قشقایی راد با نتیجه ۲ بر صفر مقابل سوئد قهرمان اروپا شکست خوردند. 

هندبالیست‌های نوجوان ایران در مرحله گروهی این رقابت‌ها با قطر، آمریکا و سوئد همگروه بودند که مقابل آمریکا و قطر به برتری رسیده و مقابل سوئد شکست خوردند. 

تیم ملی ایران با کسب دو پیروزی و یک شکست در مرحله گروهی، به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعدی رقابت‌های قهرمانی جهان شد.

این مسابقات در شهرهراکلیون جزیره کرت یونان با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه در حال برگزاری است. سه تیم برتر هر گروه به دو گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند. در ادامه چهار تیم برتر دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمد مهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

مهدی قشقایی‌راد به عنوان سرمربی، رضا مصباحی و حبیب‌الله بردسیری به عنوان مربی، غلامحسین نیکویی به عنوان سرپرست و رضا سرسنگی به عنوان تراپیست کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند. آنتونیو گرا پی‌شه نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.