stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 440375
  • 25 خرداد 1401 - 18:53
1

چند خبر انتظامی از استان همدان

قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف مواد غذایی احتکاری خبر داد و گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی و همچنین مبارزه و پیشگیری از پدیده شوم احتکار و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر دپوی مواد غذایی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ مظاهر علیجانی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان با حضور و بازرسی از یک انبار ۳۵۰ کیسه ۱۰ کیلویی برنج، ۴۳۵ کیلو روغن و ۶ هزار بسته پودر لباسشویی را کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد و بیان کرد: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.
 
دستگیری خرده فروشان مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان درگزین نیز گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، چهار خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ “حقیقی ماهر” افزود: در این ماموریت، مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،

دستگیری سارق احشام متواری در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند هم گفت: ماموران انتظامی خزل با انجام اقدامات پلیسی، یک سارق احشام که از چند استان تحت تعقیب بود را در مخفیگاهش دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ ذبیح الله درویشی افزود: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی به ۶ فقره سرقت احشام در استان های دیگر که منجر به سرقت ۷۳ راس دام شده بود، اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۲ فقره سرقت در شهرستان تویسرکان
فرمانده انتظامی تویسرکان هم از دستگیری چهار سارق اماکن خصوصی خبر داد و گفت: با بکارگیری شگردهای پلیسی، چهار سارق اماکن خصوصی دستگیر و در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت شامل هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی، یک فقره سرقت خودرو و سه فقره سرقت از معابر عمومی اعتراف کردند.

سرهنگ رضا نوری  افزود: در ادامه ۲ معتاد متجاهر نیز شناسایی و مقادیری مواد مخدر کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی
فرمانده انتظامی نهاوند هم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر نهاوند، بررسی موضوع به در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ “ذبیح الله درویشی” افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ و یگان امداد شهرستان با انجام اقدامات پلیسی و بهره گیری از امکانات فنی و تخصصی چهار دستگاه موتور سیکلت مسروقه را کشف و یک سارق را در این خصوص دستگیر کردند.

توقیف ۵۲ راس دام فاقد مجوز بهداشتی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق با پایش مسیرهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، ۵۲ راس گوسفند فاقد مجوز را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

سرهنگ “بزرگعلی نوری” با اشاره به این که کارشناسان ارزش دام های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند، افزود: ۲ متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.