stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 440293
  • 24 خرداد 1401 - 14:52
3

بازسازی یک سرقت ناجوانمردانه در کرمانشاه

بازسازی یک سرقت ناجوانمردانه در کرمانشاه
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار روز ۱۱ خرداد تصاویر ضبط شده از یک سرقت در محله بهار کرمانشاه و انتشار آن در فضای مجازی احساسات مردم را جریحه دار کرد؛ ساعت ۲۲، دو خانم بعد از پیاده شدن از خودرو و برای ورود به خانه با در باز مواجه شده و شروع به داد و فریاد می‌کنند تا همسایه ها را مطلع کنند.

سارقان که چهار نفر به همراه ۲ همدست بودند دستپاچه شده و به علت تشابه ماشین ها ابتدا سوار ماشین مالک شده و بعد از پیاده شدن و برای سوار شدن به ماشین خود همان بانوی میانسال را با ضربه محکمی به دیوار کوبیده تا از سر راه خود بردارد.

این زن شجاع مجددا از جای برخواسته و قصد جلوگیری از فرار خودرو سارقان را دارد که خود را روی کاپوت ماشین آنها می اندازد اما آنها بدون کمترین توجهی به این موضوع با سرعت زیاد فرار می‌کنند و این زن را حدود ۱۰ متر روی آسفالت می‌کشند اما خوشبختانه آسیب جدی نمی‌بیند اما هر ۲ زن به دلیل شوک وارد شده چند دقیقه بیهوش می‌شوند.

یکی از سارقان که متاهل و ۲ فرزند هم داشت، ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص جزییات این سرقت گفت: به صورت کاملا اتفاقی قصد دزدی از این خانه را داشتند و برای به دست آوردن مبلغی پول دست به این کار زدند.

بازسازی یک سرقت ناجوانمردانه در کرمانشاه
«امیرحسین صفری» بازپرس شعبه پنج دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه

دستگاه قضایی در مقابل جرایم خشن برخوردی قاطع خواهد داشت

بازپرس این پرونده در صحنه بازسازی و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتشار تصاویر این سرقت در فضای مجازی که با شدت خشونت بالایی هم رخ داد موجب ناامنی شهروندان شد، گفت: بعد از این اتفاق بلافاصله دادسرا و دادستانی دستورات لازم برای پیگیری این پرونده را صادر کردند.

«امیرحسین صفری» در ادامه گفت: نیروی انتظامی هم علی رغم اینکه سرنخی نداشت، پلاک خودرو سرقتی بود، زمان سرقت شب بود و چهره سارقان هم پوشانده شده بود اما با یک تلاش مضاعف و در مدت ۱۰ روز سارقان را دستگیر و در پی آن به سرقت از این منزل اعتراف کردند.

وی ضمن هشدار جدی به کسانی که مرتکب جرایم خشن می‌شوند، تاکید کرد: این مجرمان بدانند هرچه قدر خود را مخفی کنند و از ابزارهایی استفاده کنند که شناسایی نشوند، اما با قاطعیت دستگاه قضایی و نیروهای زبده نیروی انتظامی، راهی برای فرار نخواهند داشت و در چنگال قانون می‌افتند.

این مقام قضایی استان کرمانشاه افزود: سیاست دستگاه قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض با چنین مجرمانی است لذا هیچ گونه آزادی مشروط و تخفیفی شامل حال آنها نشده و سال‌های زیادی را باید در زندان بمانند و امیدی به رهایی آنها نیست.

صفری با اشاره به اینکه این سرقت فوتی نداشته است و آن ۲ مالک جراحات سطحی داشته اند گفت: به دلیل جراحات وارد شده به مالک به علت حمل روی ماشین، شکایت ایشان از سارقان اخذ شده و پیگیری می‌شود.

ساکنان محله: سرقت در محله بهار کرمانشاه زیاد است

یکی از جوانان محله بهار کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: این سومین باری است که این دزد وارد این خانه می‌شود و همچنین سرقت باطری ماشین هم در این محله زیاد است. علت آن هم این است که این محله راه در رو زیاد دارد لذا نیازمند توجه ویژه دستگاه های قضایی و امنیتی است.

یک مرد میانسال هم بر تعداد بالای سرقت در این محله تاکید کرد و گفت: چند وقت پیش حدود ۶ میلیون تومان وسایل یکی از همسایه های ما را بردند و بعد از مدتی هم کابل برق کوچه به سرقت رفت که دوباره تعویض شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.