stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 440250
  • 23 خرداد 1401 - 19:15
2
استاندار خوزستان:

۶۸ درصد مصرف برق در استان خانگی است

۶۸ درصد مصرف برق در استان خانگی است
استاندار خوزستان گفت: حدود ۶۸ درصد از کل مصرف برق صنعتی، خدماتی، تجاری و اداری در خوزستان خانگی است لذا باید در بخش ادارات با برنامه ریزی و تنظیم ساعت کار، شاهد کاهش پیک مصرف پس از تعطیلی ادارات باشیم.
قلم | qalamna.ir :

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در بازدید از مرکز دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اهواز بیان کرد: خوزستان یک استان تولیدکننده برق و در عین حال پرمصرف برق در فصل تابستان است که باید با رصد دقیق در تابستان تولید و توزیع و مصرف انرژی را مدیریت کنیم.  

وی افزود: در بحث صنایع نیز برخی برنامه‌ریزی‌ها و توافقات میان بخش‌های تولید برق و صنایع انجام شده که می‌توانیم  مصرف را مدیریت کنیم تا صنایع به کار خود ادامه دهند.

او گفت: با تمهیدات انجام شده امیدواریم قطعی برق در بخش خانگی نداشته باشیم و  تابستان پیش رو را بدون مشکل عبور کنیم.

کاهش ۶۵ مگاواتی مصرف برق در کلانشهر اهواز

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در این بازدید بیان کرد: همه ما باشرایط اقلیمی و گرمای هوا و همچنین ناترازی ناشی از تولید و مصرف آشنا هستیم و برای عبور موفق از پیک بار تابستان به همکاری و همدلی بخش‌های مختلف تولید ، توزیع برق، بخش خانگی، صنعتی، تجاری، اداری و سایر مصارف نیاز داریم.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق و همکاری مشترکان کلانشهر اهواز و به ویژه مدیریت وقت کاری ادارات از ۱۶ خرداد جاری شاهد کاهش ۶۵ مگاواتی مصرف برق  بودیم که نشان دهنده موفقیت در این بخش است.

وی گفت: برنامه‌ریزی سالهای اخیر در برق اهواز نشان می‌دهد شاخص saidi (میزان خاموشی)، به ازای هر مشترک در سال در مسیر تحقق ۹۹ دقیقه خاموشی در چشم انداز ۱۴۱۰ به خوبی پیش می رود.

وی افزود: برای برقراری جریان برق در شبکه توزیع و فراهم شدن رفاه و آسایش مردم، انسان‌های تلاشگری از تولید تا مصرف مشغول خدمت شبانه روز هستند و شهروندان با مدیریت مصرف برق و خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی و سرویس به موقع کولر و سایر لوازم‌برقی می‌توانند یاری گر این زنجیره عظیم تلاشگران صنعت برق باشند.

استاندار خوزستان‌ در این بازدید از نزدیک با روند کنترل پذیری شبکه و برنامه ریزی مدیریت مصرف برق و نتایج حاصله از اجرای آن آشنا شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.