stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 440247
  • 23 خرداد 1401 - 18:54
0

اصولی چه گلی به سر تیم شهرش زد که بخواهد در فوتسال کاری کند؟

اصولی چه گلی به سر تیم شهرش زد که بخواهد در فوتسال کاری کند؟

سرمربی سابق تیم زندی بتن کلاردشت انتقادات سختی را به عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال وارد کرد.

قلم | qalamna.ir :

رضا لک، پیشکسوت فوتسال و سرمربی سابق زندی بتن کلاردشت در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: اتفاق عجیبی بود زیرا همانطور که می‌دانید هنوز لیگ یک به اتمام نرسیده و مشخص نیست که آیا بتوانند راس زمان مقرر لیگ را برگزار کنند یا خیر.

وی ادامه داد: بسیاری از تیم‌های لیگ برتری که قرار است در فصل آینده شرکت کنند، نقل و انتقالات خود را انجام دادند و تیم‌های لیگ یکی هر زمان که هم که سه بازی باقی مانده خود را به اتمام برسانند، فرصتی نمی‌کنند که خود را تقویت کنند و همین سبب می‌شود تا تیم‌ها ضرر کنند. بهتر است از فصول آینده برنامه دقیق‌تری را پیاده کنند تا تیم‌های لیگ یکی فرصت این را داشته باشند که آماده رقابت با قدرت‌های لیگ برتر شوند.

لک در خصوص انصراف ۳ تیم از فصل آینده و مشخص نشدن جانشینان آن‌ها اذعان کرد: لیگ ما فقط نباید اسما حرفه‌ای باشد و باید در خصوص چنین مواردی تعیین تکلیف کنند. ۳ تیم زندی‌بتن، سپاهان و فردوس قم انصراف داده‌اند و با این وجود نامشان در قرعه‌کشی لیگ وجود داشت. باید علل انصراف آن‌ها بررسی شود و تا حد امکان نگذارند که این اتفاق‌ها رخ دهد. سازمان لیگ باید برای شرکت تیم‌ها در لیگ برتر ضمانتی بگیرد که ناگهان یک تیم دلش نخواست شرکت کند، لیگ به هم نریزد. البته این انصراف‌ها برای تیم‌هایی که منبع مالی دیگری ندارند، طبیعی است زیرا فوتسال ایران درآمدی ندارد و این رفت‌ و آمدها هم به فوتسال این مملکت ضرر می‌زند و هم به مالکانی که قصد سرمایه‌گذاری در این رشته را دارند.

این پیشکسوت فوتسال در خصوص بی‌خیالی مسئولان در این مسائل توضیح داد: آرش جابری دست تنهاست. در کمیته فوتسال افرادی روی کار آمده‌اند که هیچ‌گونه تخصصی ندارند. اصولی که الآن رییس کمیته فوتسال است، مدت‌ها رییس هیات فوتبال مشهد بود و در حیطه‌ای که تخصص داشت، چه گلی کاشت که الآن می‌خواهد در فوتسال بکارد. تنها نماینده استانش در مشهد سقوط کرد و ثمره حضور آن‌ها در فوتبال بود، بعد فدراسیونی‌ها انتظار دارند که او در فوتسال سبب پیشرفت شود. متاسفانه این اتفاق‌ها رخ داده و نمی‌توان کاری کرد. حداقل او می توانست از فوتسالی‌ها که بلد کار هستند کمک بگیرد تا اوضاع این‌گونه که هست پیش نرود. انصراف تیم‌ها به خاطر نداشتن زیرساخت است و کسی که مسئولیت اجرایی فوتسال را می‌گیرد، باید کاری برای آن بکند که با حضو اصولی فکر نمی کنم این اتفاق حالا حالاها رخ دهد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.