stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 440216
  • 23 خرداد 1401 - 14:52
0

نیروهای انتظامی و مرزبانی بازوان توانمند کشور برای پاسداری از انقلاب هستند

نیروهای انتظامی و مرزبانی بازوان توانمند کشور برای پاسداری از انقلاب هستند
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه خبرنگار سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز دوشنبه در جلسه مشترک فرماندهان انتظامی و مرزبانی که در ستاد فرماندهی ثلاث باباجانی برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز جامعه و مرزهای کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار هستند به واسطه حضور پررنگ ماموران پلیس و مرزبانی است که اجازه هرگونه عرض اندام را از دشمنان گرفته اند.

وی با قدردانی از تلاش های مجاهدانه و ایثارگونه کارکنان انتظامی و مرزبانی در افزایش احساس امنیت و مبارزه با ناهنجاری ها، اظهار داشت: کارکنان انتظامی و مرزبانی با تمام قوا و با جان و دل در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تأمین امنیت داخلی و مرزهای کشور و استان کرمانشاه تلاش می کنند.

سردار جاویدان با بیان اینکه مجموعه انتظامی و مرزبانی با بهره مندی از دانش روز دنیا، تجهیزات مدرن و تعاملات هدفمند برون سازمانی، نقش آفرینی مثبت و ارزنده ای در تأمین آسایش و امنیت عمومی دارند، افزود: پلیس هوشمندانه و با جلب حداکثری مشارکت اجتماعی مدافع ارزش های اسلامی و حافظ آرامش مردم است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، خدمت شایسته به مردم و جامعه را محور اقدامات پلیس و نیروهای مرزبانی عنوان کرد و گفت: پلیس و مرزبانان غیرتمند با برخورداری از اعتماد عمومی، متعهدانه و مسئولانه در سنگر تأمین نظم و امنیت گام برمی دارد.

روحیه انقلابی خوبی میان کارکنان مرزبانی و انتظامی وجود دارد

سردار «کیومرث سپهری» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه امروز روحیه انقلابی خوبی میان کارکنان مرزبانی و انتظامی وجود دارد که باعث شده جهادگونه و با همه توان برای خدمت به مردم و برقراری آرامش تلاش کنند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی همانگونه که در جامعه امنیت خوبی حاکم است، مرزهای استان کرمانشاه نیز در امنیت بالایی به سر می برند و همه فعالیت های دشمنان و گروهک های ضدانقلاب رصد می شود.

سردار سپهری در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با افراد قاچاقچی را از مهمترین ماموریت های مرزبانان استان کرمانشاه برشمرد و گفت: خوشبختانه امسال شاهد رشد قابل ملاحضه کشفیات بوده ایم و قاچاقچیان بیشتری نیز نسبت به سال قبل دستگیر شده اند.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستاست که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی و چهار بازارچه مرزی فعال است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.