stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 439962
  • 19 خرداد 1401 - 18:52
0

باند کلاهبرداری میلیاردی در کرمانشاه منهدم شد

باند کلاهبرداری میلیاردی در کرمانشاه منهدم شد
قلم | qalamna.ir :

 سرهنگ “علی عباسی کسانی” روز پنجشنبه به خبرنگار گفت: پس از مراجعه چند نفر از شهروندان به پلیس فتا کرمانشاه و طرح شکایت مبنی بر اینکه پس از درج آگهی با موضوعاتی مانند دستگاه موتوربرق، دستگاه بستنی‌ساز، کنسول بازی پلی‌استیشن در سایت های اینترنتی مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: افراد شاکی عنوان کردند شخصی از طریق شبکه‌های اجتماعی با آن‌ها ارتباط برقرار و پس از جلب اعتمادشان با ارسال رسید بانکی و بیان اینکه مبلغ را از طریقف پایا انتقال داده و طی چند ساعت آینده به‌حساب شما واریز می‌شود، کالا را تحویل گرفته و علی‌رغم گذشت زمان تاکنون هیچ مبلغی به‌حسابشان واریز نشده است.

سرهنگ عباسی ادامه داد: برابر اظهارات شاکیان و بررسی‌های فنی به‌عمل‌آمده معلوم شد متهم از طریق اپلیکیشن رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از قربانیان کرده و جهت دریافت کالا از تاکسی‌های آنلاین و یا پیک استفاده می کرده است.

رئیس پلیس فتا کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس، اعضای این باند که ۳ نفر بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

سرهنگ کسانی بیان اینکه اعضای این باند اقدام به کلاهبرداری ۵ میلیارد ریالی از ۱۸ نفر کرده‌ بودند، افزود: فروشندگان پس از دریافت رسید پرداخت، حتماً موجودی حساب خود را چک کرده و به یاد داشته باشید که حتماً پیامک واریز بانک را فعال و درصورتی‌که خدمات پیامکی ندارید، از طریق دستگاه خودپرداز موجودی خود را بررسی کنند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.