stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 439865
  • 18 خرداد 1401 - 18:53
0

تکذیب تروریستی بودن حادثه قطار مشهد – یزد/ هیچ فردی مفقود نشده است

تکذیب تروریستی بودن حادثه قطار مشهد – یزد/ هیچ فردی مفقود نشده است
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه از سازمان مدیریت بحران کشور، محمدحسن نامی با اشاره به حادثه امروز خارج شدن قطار مشهد – یزد از ریل، اظهار کرد: حادثه امروز در ساعت ۵ و ۲۲ دقیقه در قطار مسافربری مشهد یزد رخ داده که در حوالی ۸۰ کیلومتری طبس از ریل خارج شده و خوشبختانه در همان لحظات هشت فروند هلیکوپتر و آمبولانس به منطقه اعزام شد تا مصدومان را به شهرهای اطراف برای درمان منتقل کنند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: امشب جلسه شورای تامین در شهر طبس تشکیل می‌شود تا بتوانیم ابعاد حادثه را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

نامی در پاسخ به این پرسش  که بیل مکانیکی چگونه واژگون شده است پاسخ داد و تاکید کرد: باید در این باره اعضای کمیسیون پنج نفره تشخیص سوانح ریلی پاسخ تخصصی خود را اعلام کنند.

وی همچنین درباره مفقودی‌های این حادثه خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ مفقودی در این حادثه نداشتیم.

قطار مسافربری طبس – یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه – ۱۸ خرداد – در کیلومتر ۵۰ محور طبس – یزد (ایستگاه مزینو) بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد؛ این حادثه بر اساس اعلام اورژانس یزد تاکنون ۲۱ فوتی داشته است.

خبرنگار راه آهن جمهوری اسلامی صبح امروز از برخورد قطار مسافربری طبس – یزد با یک دستگاه بیل مکانیکی خبر داد که موجب خروج قطار از ریل شد. بلافاصله پس از اعلام حادثه نیروهای امدادی از استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان و یزد برای کمک به مصدومان حادثه به شهرستان طبس اعزام شدند.

قطار مسافری مشهد به یزد، ۳۴۸ مسافر داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.