stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 439755
  • 17 خرداد 1401 - 18:53
0

تابش: امیدواریم در جام جهانی آبروریزی نشود/ همه چیز انتصابی است

تابش: امیدواریم در جام جهانی آبروریزی نشود/ همه چیز انتصابی است

مدیرعامل پیشین سپاهان می‌گوید چندین سال است رییس فدراسیون عوض می‌شود اما ارکان نه.

قلم | qalamna.ir :

مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت نامساعد فدراسیون و فوتبال ایران اظهار کرد: واقعیت‌ها را باید گفت. مشکلات تیم ملی و فدراسیون ما همیشه بوده است. مدیریت صحیح و درستی وجود ندارد چون مدیران ما براساس شایسته سالاری انتخاب نمی‌شوند. چندین سال است مدیریتی درستی در فدراسیون ما اعمال نمی‌شود. در این مقطع بازیکنان نخبه و ستاره‌ای داریم که لژیونر هستند و باور کنید اگر این بازیکنان را نداشتیم، موفق نمی‌شدیم.

او ادامه داد: شاید اسکوچیچ آدم خوبی باشد اما در حد این نیست که تیم ملی را رهبری کند. در ارتباط با بازی‌های تیم ملی در جام جهانی نگرانم چون حریفان قدرتمندی مقابل ما قرار می‌گیرند و امیدواریم در جام جهانی آبروریزی نشود. جدا از تیم ملی باید بگویم حال فوتبال ما خوب نیست. باید به استقلال تبریک بگویم که توانست قهرمان شود و رکوردشکنی کند اما ۲ بازی خوب از همین تیم ندیدم. برنامه‌ریزی لیگ را ببینید که به مدیریت برمی‌گردد.

مدیرعامل پیشین سپاهان با بیان این‌که چندین سال است رییس فدراسیون عوض می‌شود اما ارکان نه، گفت: به جای انتخابات انتصابات داریم. مجمع مهم‌ترین رکن هر فدراسیون است و ۹۰ درصد اعضای همین مجمع انتصابی هستند و کسانی‌اند که نباید باشند. ببینید علی کریمی در انتخابات فقط ۸ رای می‌آورد چون لابی ندارد. باید مثالی بزنم. ۳ یوز ایرانی متولد شدند اما به دلیل سوء مدیریت ۲ قلاده تلف شدند. سوالم این است در این کشور باوجود این همه متخصص چگونه این اتفاق رخ می‌دهد.

او ادامه داد:‌ در جای جای کشور ما چنین ضعف مدیریتی وجود دارد و در فوتبال ما همین مساله وجود دارد. مثلا مسئول امور بین‌الملل ما به همه چیز اشراف دارد؟ نباید دور اندیش باشیم و بازی‌های دوستانه را زودتر برنامه‌ریزی کنیم؟ درست است مشکلات سیاسی باعث ضعف در برگزاری بازی‌ شده است اما باتوجه به ظرفیتی که داریم می‌توانیم حرکت کنیم. در بحث گل گهر ببینید چه اتفاقی افتاد. کارت بازی و مجوز استفاده از یک بازیکن را صادر و تایید می‌کنند اما گل گهر را جریمه می‌کنند. چرا کارت صادر شد؟ چنین مسائلی به خاطر مدیریت ضعیف است.

تابش درباره ارائه نشدن صورت‌های مالی در مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: نمی‌دانم چه مشکلی بوده که صورت‌های مالی ارائه نشده است. در بحث مسائل مالی چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا افرادی متخصص‌تر و باتجربه‌تر در کشور وجود ندارند که در هیات رییسه فدراسیون فعالیت کنند؟ همه چیز انتصابی است. بزرگان فوتبال کشور چرا در فوتبال نیستند؟ چرا هیچ کاره‌اند؟ می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند اما این کار را انجام نمی‌دهند. اگر شایسته سالاری باشد همه مشکلات ما حل می‌شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.