stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 439685
  • 16 خرداد 1401 - 18:53
0

نکونام یا گابریل پین؛ کدام برای استقلال بهتر است؟

نکونام یا گابریل پین؛ کدام برای استقلال بهتر است؟

پیشکسوت استقلال معتقد است سرمربیگری نکونام و حفظ گابریل پین به عنوان دستیار وی می‌تواند استقلال را دوباره در مسیر موفقیت قرار دهد.

قلم | qalamna.ir :

مجیدر رضایی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص خداحافظی مجیدی با نیمکت استقلال بعد از قهرمانی با این تیم اظهار کرد: این تصمیمی نبوده که یک روزه و یکباره گرفته شود و قطعا از هفته‌ها مانده به پایان لیگ سرمربی استقلال چنین تصمیمی داشته است. باید به تصمیم او احترام گذاشت زیرا فوتبال الآن حرفه‌ای شده و یک مربی می‌تواند هر جا بخواهد کار کند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم خیلی موشکافانه نگاه کنیم، مجیدی کار تقریبا منطقی را انجام داد زیرا بعد از قهرمانی و ثبت این همه رکورد با استقلال، تکرار آن‌ها سخت بود و حتی انتظارها از او بالاتر می‌رفت. احتمالا او شرایط را طوری ندیده که بتواند این اتفاقات را تکرار کند و حتی نتایج بهتری را رقم بزند. قطعا هم مدیریت استقلال از تصمیم او مطلع بوده و این تصمیم طی یک شب یا یک روز گرفته نشد. به هر حال مجیدی کار بزرگی برای استقلال انجام داد و باید به او و دستاوردهایش در همین یک فصل هم احترام گذاشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص تاثیرات گابیرل پین در عملکرد مجیدی و دانش او در مسائل تاکتیکی عنوان کرد: تاثیرات این مربی ایتالیایی غیرقابل انکار است. او کمک زیادی به مجیدی کرد و شاید حضور او به عنوان نفر دوم نیمکت برای سایر مربیان ایرانی الگو شود. طبق چیزی که من شنیده بودم، او هم تمرین‌دهنده خوبی بود و هم از نظر تاکتیکی منحصر به فردی بود. قطعا یکی از دلایل مجیدی علاوه بر دانش این مربی ایرانی، کمک‌های گابریل پین ایتالیایی بود. شاید همیشه تفکرات یک مربی خارجی رو نیمکت تیم‌های ایرانی و در فوتبال ایران جواب ندهد اما تلفیق دانش خارجی به همراه شناخت یک ایرانی از فوتبال فعلی ایران می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.

رضایی در خصوص انتخاب نکونام به عنوان سرمربی یا تبدیل شدن گابریل پین به عنوان مرد اول نیمکت استقلال تصریح کرد: گابریل پین تاثیراتش را در فصل گذشته نشان داد و کمک زیادی هم به مجیدی و هم به استقلال کرد. حفظ او یکی از کارهای مهم مدیران آبی‌هاست. همچنین نکونام کارنامه خوبی را از خود در تیم‌های سابقش به جا کذاشته است و به نظرم به بلوغ مربگری رسیده است که بتواند روی نمکت استقلال بنشیند. به نظرم استفاده از فرمول سال قبل یعنی مربی ایرانی به همراه دستیار خارجی می‌تواند باز هم برای استقلال تکرار موفقیت کند و اگر این اتفاق با سرمربیگری نکونام به همراه دستیاری پین رخ دهد، دوباره اتفاقات خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.