stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 439679
  • 16 خرداد 1401 - 18:53
0

سارقان ۳ میلیاردی تجهیزات پزشکی شناسایی شدند/ دستگیری سارقین زورگیر در نیاوران

سارقان ۳ میلیاردی تجهیزات پزشکی شناسایی شدند/ دستگیری سارقین زورگیر در نیاوران
قلم | qalamna.ir :

روز دوشنبه از سایت پلیس تهران، سرهنگ قاسم دستخال با اشاره به دستگیری سارقان تجهیزات پزشکی اظهار کرد: بیست و پنجم بهمن ماه پرونده ای دائر بر سرقت تجهیزات پزشکی از داخل مطب به پلیس آگاهی تهران بزرگ واصل شد.

وی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم به جهت کشف و پی جویی با حضور در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی متوجه می شوند سرقت توسط سه نفر با یک دستگاه پراید وانت انجام پذیرفته است و یکی از سارقین نگهبان ساختمان کلینیک به نام مهیار است که پس از سرقت متواری شده است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: در ادامه با بهره گیری از شیوه های نوین وعلمی کشف جرم دو نفر همدست نگهبان به نام های حمید و آرش که در سرقت نقش داشته اند شناسایی می شوند که با ادله های موجود و شناسایی هویت متهمان با هماهنگی مقام قضایی هر سه نفر تحت تعقیب قرار می گیرند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان متهمان طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به اداره آگاهی منتقل می شوند که در بازجویی اولیه به سرقت اموال و تجهیزات پزشکی معترف و اظهار داشتند اموال را فروخته اند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی فاتب گفت: با هماهنگی مقام محترم قضایی و راهنمایی متهمان بخشی از اموال کشف و طی صورتجلسه تحویل مالباخته شد و متهمان نیز به دستور بازپرس محترم شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۶ تهران با قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند.

دستگیری سارقین زورگیر در نیاوران

 جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان زورگیر در نیاوران خبر داد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار کرد: در پی وقوع دو مورد سرقت تلفن همراه به شیوه زورگیر با سلاح سرد در محدوده نیاوران دستگیری سارقین در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی بیان کرد: در بررسی های اطلاعاتی مشخص که دو تبعه ۱۸ و ۲۰ ساله از کشورهای همسایه سرقت های را انجام می دهند که تصویری از سارقان به دست امد و در اختیار تیم های مختلف گشت کلانتری قرار گرفت.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه هر دو سارق در گشت زنی های هدفمند شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: از سارقان در هنگام دستگیری چهار قبضه سلاح سرد و دو دستگاه تلفن همراه سرقتی که در همان روز از شهروندان به سرقت برده بودند نیز کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه تاکنون چهار تن از مال باختگان سارقان را شنایی کردند تصریح کرد: تلاش برای  شناسایی شکات دیگر نیز ادامه دارد.

دستگیری ۴ سارق کابل برق

ریییس پلیس پیشگیری از دستگیری چهار سارق کابل برق های فشار قوی حین سرقت خبر داد و گفت: متهمان هنگام سرقت شناسایی شدند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره گفت: روز گذشته عوامل عملیات کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس، حین گشت زنی بصورت نامحسوس چهار مرد را که در حال سرقت کابل در یکی از خیابان های شهرک غرب بودند مشاهده کردند که متهمین با مشاهده تیم عملیات با پرتاپ اشیا به سمت ماموران به سرعت از محل گریختند.

وی بیان کرد: با تعقیب گریز حدود ۱۰ دقیقه ای و تیر اندازی هر چهار نفر دستگیر شدند و سارقان که با یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه مشغول سرقت بودند به کلانتری انتقال یافتند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه پلیس در هر لحظه از شبانه روز در حال خدمت رسانی و تلاش در جهت امنیت شهروندان است تصریح کرد: نفرات دستگیر شده به جرم خود معترف و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سارق منزل محله دربند در حین سرقت دستگیر شد

سر کلانتر یکم پیشگیری از دستگیری سارق منزل محله دربند و کشف اموال سرقتی خبر داد.

سرهنگ محمد باقر قدم زاده در این باره گفت: روز گذشته در پی دریافت پیامی از مرگز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع سرقت منزل و حضور سارق در محل، در محدوده دربند بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: با حضور ماموران، سارق هنوز موفق به خروج از ساختمان نشده بوده که با شگرد های پلیسی سارق داخل ساختمان دستگیر شد.

سر کلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه مشخص شد که سارق سه واحد از آپارتمان های ساختمان مذکور را از طریق ورود از بالکن منازل مورد سرقت قرار داده و حدود ۱۰ میلیارد ریال طلا و و جه نقد به سرقت برده که در لحظه دستگیری اموال مسروقه از متهم کشف شد.

سرهنگ قدم زاده گفت: متهم سابقه دار بوده و به سه فقره مشابه اعتراف و تلاش  برای  شناسایی مال باختگان  ادامه دارد.

کشف یک محموله ترانزیتی کالای قاچاق در تهران

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ از کشف کالای قاچاق به ارزش۱۲۰ میلیارد ریال در محدوده کهریزک خبر داد.

سردار حمید هداوند در این باره گفت: در پی گزارشات واصله مبنی برافزایش ورود کالاهای خارجی بدون  اخذ مجوزهای قانونی به صورت قاچاق، با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ و تحت کنترل قرار دادن تردد خودروهای ترانزیتی، ماموران این پلیس روز گذشته به یک دستگاه تریلی  در محدوده کهریزک مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از آن ۷۰۵ عدد انواع مبلمان و آباژور  قاچاق فاقد بازنامه و سابقه ثبت در سامانه جامع تجارت کشف کردند و همچنین در این راستا چهار متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

جانشین پلیس تهران از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، اخبار مربوط به محل های نگهداری و تهیه و توزیع کالا قاچاق، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف و توقیف موتورسیکلت قاچاق

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره گفت: روز گذشته عوامل عملیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۳۰۰ برخورد کردند که راکب آن به محض مشاهده ماموران به سرعت از محل متواری شد.

وی اظهار کرد: با عملیاتی شدن طرح مهار، موتورسیکلت  متوقف و راکب آن در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: این نوع موتورسیکلت ها قاچاق بوده و خرید و فروش و نگهداری آن ممنوع است.

دستگیری زورگیر تکرو

فرمانده انتظامی یگان امداد پلیس تهران بزرگ از دستگیری دو زورگیر و کشف دو قبضه سلاح سرد خبر داد.

سرهنگ سلمان آدینه وند در این باره گفت: با اعلام وقوع زورگیری در بعضی از مناطق تهران به ویژه در محدوده خیابان خزانه، واحد های گشت انتظامی با هوشیاری کامل به گشت زنی های هدفمند پرداختند.

وی عنوان کرد: در این عملیات تیم یگان امداد اعزامی به دو موتورسوار مشکوک و موفق شدند راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت را دستگیر و پس از بررسی های بیشتر از آنها دو قبضه سلاح سرد کشف کردند.

اعتراف به ۵۰ فقره موبایل قاپی در تهران

رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه ای با ۵۰ فقره سرقت در محدوه شمال تهران خبر داد.

سرهنگ گودرز داوری با اعلام این خبر گفت : بیست و نهم دی ماه سال گذشته پرونده ای با موضوع موبایل قاپی به پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، خانمی در حال تردد در محدوده خیابان عباس آباد، تلفن همراهش توسط ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت سرقت و به سرعت هر دو موتور سوار از محل متواری می شوند.

رییس پایگاه  یازدهم پلیس آگاهی تهران کرد: متهمان که با مقاومت این زن جوان مواجه شده بودند و با تهدید سلاح سرد و قدرت نمایی از محل متواری شده بودند، هویت و مخفیگاه آنان شناسایی شده و پس از هماهنگی های قضایی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد بیان کرد: متهمان پس از دستگیری در بازجویی های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه  معترف شدند.

رییس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران خاظرنشان کرد: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به سرقت موبایل شهروندان و شناسایی ۴۰ تن از مال باختگان پرونده به همراه متهمان به دادسرای مربوط ارسال و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.