stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 439578
  • 15 خرداد 1401 - 14:52
1

قاتلانی که نمی‌خواستند بکُشند

قاتلانی که نمی‌خواستند بکُشند
قلم | qalamna.ir :

فرمانده انتظامی عنبرآباد در جنوب استان کرمان ضمن اعلام دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت یک ماه توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان تاکید کرد که این فرد نیز در اعتراف های خود گفته است که سابقه درگیری قبلی با مقتول داشته، ضمن اینکه در زمان درگیری توانایی کنترل خشم خود را نداشته است.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا فیروزبخت روز یکشنبه اظهار داشت: نزاع و درگیری در جامعه از آن دسته آسیب‌هایی است که با ایجاد اختلال در روابط اجتماعی، فضای آکنده از بغض، کینه و دشمنی را در میان افراد به وجود می‌آورد.

تصور قتل هم نمی کردند اما

وی افزود: بیشتر کسانی که دچار نزاع می شوند و توانایی کنترل خشم را ندارند، شاید حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می زنند، ممکن است مرتکب قتل و جرح عمد شوند.

فیروزبخت در عین حال به ماده ۱۷۰ قانون مجازات عمومی اشاره کرد و گفت: طبق این ماده مجازات ارتکاب قتل عمدی اعدام است مگر در مواردی که در قانون استثنا شده باشد.

فرمانده انتظامی عنبرآباد ادامه داد: با قدری تحمل،کنترل خشم و تدبیر و گذشت، امکان پیشگیری از بروز اینگونه صدمات غیر قابل جبران برای هر دو طرف میسر می شود.

جزییات دستگیری قاتل فراری

وی در عین حال با تشریح وضعیت بازداشت قاتل فراری در این شهرستان توضیح داد: اوایل اردیبهشت سال جاری گزارش قتل مسلحانه در جریان یک نزاع و درگیری فردی به مرکز فوریت های پلیسی در عنبرآباد اعلام شد.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه قاتل پس از وقوع قتل متواری و محل اختفای خود را نیز به صورت مداوم تغییر می داد، افزود: اقدامات نیز برای شناسایی و دستگیری قاتل نتیجه نداده بود تااینکه در نهایت ماموران پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و پیگیری های بی‌وقفه مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستان‌های جنوبی همجوار شناسایی و این فرد را پس از اخذ نیابت و هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد تصریح کرد: متهم در بازجویی های تخصصی پلیس آگاهی، به بزه ارتکابی خود اعتراف و انگیزه قتل را عدم کنترل خشم و درگیری قبلی با مقتول اعلام کرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.