stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 439511
  • 14 خرداد 1401 - 14:52
1

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در امنیت، آرامش و انضباط برگزار شد

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) در امنیت، آرامش و انضباط برگزار شد
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه بیانات روشنگرانه و مدبرانه مقام معظم رهبری نصب العین و سرلوحه کارها و برنامه‌های ما خواهد بود، بیان کرد: تمهیدات و ملاحظات صورت‌گرفته انتظامی ترافیکی و امنیتی، مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در امنیت آرامش و انضباط مثال‌زدنی برگزار شد.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  پلیس خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگترین شان و افتخار می داند، عنوان کرد: در سی و سوم مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، با بکارگیری ۲۰ هزار نیرو در بخش‌های انتظامی ترافیکی و امنیتی همه تلاش خود را به کار بست تا خدمت رسانی لازم را در حوزه‌های انتظامی و ترافیکی به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت، آرامش و آسایش خاطر شهروندان در راس برنامه های نیروهای انتظامی است افزود: مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل در کمال امنیت و آرامش و بدون هیچ مشکل انتظامی ترافیکی و امنیتی برگزار شد.

بیش از ۲۰ هزار نیروی پلیس پایتخت تامین کننده امنیت مراسم سی و سومین ارتحال امام راحل (ره) بودند.

سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از ۲ سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

آیین تشییع پیکر امام راحل با حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر (نزدیک به یک ششم جمعیت آن زمان کشور) نیز به عنوان بزرگترین تشییع جنازه تاریخ، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.