stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 439502
  • 14 خرداد 1401 - 11:25
3

امام خمینی (ره) معرف الگوی مردم‌سالاری دینی به جهانیان

امام خمینی (ره) معرف الگوی مردم‌سالاری دینی به جهانیان
خوزستان - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: امام خمینی (ره) برای همه جهانیان و به ویژه مسلمانان جهان الگویی از حکومت داری اسلامی و مردم سالاری دینی را معرفی کرد.
قلم | qalamna.ir :

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی  در رابطه با شخصیت امام خمینی (ره) بیان کرد: اولین کسی که نظام اسلامی را در جهان معرفی و جمهوری اسلامی را در ایران پایه گذاری کرد امام خمینی (ره) بودند. امام با شخصیت منحصر به فردی که در عصر پس از ائمه اطهار داشتیم، توانستند رهبری جهان اسلام را بر عهده بگیرند و باعث حیات اسلام در عصر جدید شوند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) توانستند برای همه جهانیان و به ویژه مسلمانان جهان الگویی از حکومت داری اسلامی و مردم سالاری دینی را معرفی کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که گرچه یک دهه بود، ولی این دهه پایه‌گذاری یک حکومت الگوی اسلامی بود که ایشان توانستند آن را بنیانگذاری کنند و قطعا با ادامه این الگو و کار بسیار بزرگ توسط مقام معظم رهبری، آنچه که باعث پایداری نظام اسلامی و مستحکم شدن پایه‌های حکومت اسلامی در کشور و به ویژه نهضت‌های اسلامی در جهان شود، رهبری این دو بود.

رهبری که توانست پایه اصلی و مهم دیگری را با خودش همراه کند و آن مردم هستند که با دو ستون رهبری و حضور مردم توانستیم این اقدام مقدس را تاکنون داشته باشیم تا روز به روز به پایداری و مستحکم شدن پایه‌های آن در جهان کمک کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.