stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 439267
  • 11 خرداد 1401 - 14:21
6

قاتل محیط‌ بانان در فارس دستگیر شد

قاتل محیط‌ بانان در فارس دستگیر شد
فارس_ فرمانده انتظامی فارس گفت : قاتل و همدستش که هفته گذشته دو محیط‌بان را در کوه‌های اطراف شهرستان بوانات به شهادت رسانده بودند بازداشت شدند.
قلم | qalamna.ir :

سردار حبیبی فرمانده انتظامی فارس گفت: در تاریخ ششم خردادامسال بین شکارچیان و محیط‌بانان در ارتفاعات کوه‌های حفاظت شده “دره باغ” درگیری صورت گرفت که منجر به آسمانی شدن دو محیط بان و زخمی شدن دیگر همکارشان شده بود که بلافاصله ماموران انتظامی اقدامات فنی خود را برای شناسایی و بازداشت ضاربان شروع کردند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی از همان لحظات اولیه وقوع با تحقیقات تخصصی و پلیسی موفق شدند در کمتر از ۴ روز قاتل و همدستش که برای شکار غیرمجاز به کوه رفته بودند و با محیط‌بانان درگیر شده و اقدام به تیراندازی کرده بودند را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
سردار حبیبی با اشاره به اینکه قاتل ۳۲ ساله و سابقه‌دار به همراه همدست ۳۱ ساله خود علت و انگیزه قتل را شکار غیرمجاز اعلام کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقداری مهمات مربوطه کشف شد.

در درگیری محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان بوانات با شکارچیان غیر مجاز که جمعه ششم خرداد در منطقه حفاظت شده دره باغ روی داد، یک محیط بان (محمد فرهمند) و یک همیار محیط زیست (رضا بهرامپور) به شهادت رسیدند و یک همیار محیط زیست دیگر (علی اسدی) نیز زخمی شد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.