stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 438913
  • 07 خرداد 1401 - 10:10
1

آغاز عملیات اجرایی تقاطع جام جم در شیراز

آغاز عملیات اجرایی تقاطع جام جم در شیراز
فارس_ معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: تقاطع جام جم پس از اتمام عملیات اجرایی، تاثیر قابل توجهی در کاهش ترافیک محور‌های بلوار های شهید چمران، میرزای شیرازی و دکتر حسابی خواهد داشت.
قلم | qalamna.ir :

محمد امین معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در خصوص تقاطع جام جم گفت: این تقاطع از تقاطع‌های مهم و تاثیرگذار در شهر شیراز است که اهمیت آن به‌واسطه اتصال بزرگراه‌های شمال و شمال غرب شیراز به مرکز شهر از جمله بزرگراه‌های آیت‌الله محلاتی و سردار شهید سلیمانی است.
وی افزود: این تقاطع پس از اتمام عملیات اجرایی، تاثیر قابل توجهی در کاهش ترافیک محور‌های بلوار شهید چمران، بلوار میرزای شیرازی و بلوار دکتر حسابی خواهد داشت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز تصریح کرد: اهمیت این موضوع زمانی مضاعف خواهد شد که کل این مسیر و کمربندی‌ها و این رینگ شمالی که شهر شیراز به هم متصل شده و کل بار ترافیکی بین شمال و مرکز شهر شیراز تبادل شود.
امین گفت: برای همین موضوع، طرح‌های مختلفی در سنوات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یکی از مواردی که در خصوص این تقاطع می‌توان به آن اشاره کرد بحث همجواری و مجاورت آن با نهاد‌های دولتی و مراکز گردشگری بود.
وی با اشاره به طرح نهایی سال ۱۴۰۰ در این راستا، اضافه کرد: با در دستور قرارگرفتن مراحل تصویب آن، نقد‌هایی به این طرح به دلیل وجود یک پل مرتفع در این تقاطع وارد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه این طرح دوباره به واحد طراحی فنی عمرانی شهرداری عودت داده شد، گفت: در طرح نهایی که امسال ارائه شد با حذف کامل پل مرتفع و تامین تمامی حرکت‌های مورد نیاز ترافیکی منطبق با عوارض زمین مراحل تصویب و پس از تایید، انجام و پیگیری کار‌های طرح، عملیات اجرایی آن از چند روز پیش در حال اجرا است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.