stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 438734
  • 04 خرداد 1401 - 18:53
1

چرا وزیر ورزش به رییس فدراسیون دوومیدانی تذکر داد؟

چرا وزیر ورزش به رییس فدراسیون دوومیدانی تذکر داد؟

دبیر انجمن پیشکسوتان دوومیدانی معتقد است تذکر وزیر ورزش به رییس فدراسیون دوومیدانی ربطی به اعزام تیم پیشکسوتان به مسابقات اروپا ندارد

قلم | qalamna.ir :

در حاشیه مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک که روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان، رییسان کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و رییسان فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، صحبت‌هایی بین وزیر ورزش و جوانان و هاشم صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی مطرح شد که جای سوال داشت، چرا که وزیر ورزش خطاب به صیامی گفت: ” این حرف‌ها را نزن، دفعه آخرت باشد”.

در واکنش به این اتفاق برخی ماجرای اعزام تیم پیشکسوتان به مسابقات اروپا را مطرح کردند و مدعی شدند پیشکسوتان به وزیر اطلاع داده‌اند که صیامی گفته وزارت ورزش ریالی پول به فدراسیون نداده‌ است.

حسین غلامی، دبیر انجمن پیشکسوتان دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن رد این ادعا، در توضیح دلیل تذکر وزیر به صیامی گفت: یکسری افراد که خود را نزدیک به فدراسیون می‌دانند در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها تهمت‌ها و مطالب غیرواقعی را به وزارت ورزش و پیشکسوتان نسبت داده‌اند و تذکر آقای سجادی هم در همین زمینه بود.

او در مورد ماجرای اعزام تیم پیشکسوتان به مسابقات اروپا بیان کرد: حدود ۴ روز قبل با آقای صیامی جلسه‌ای داشتیم که در آن جلسه آقای صیامی گفت از وزارت ورزش یک ریال هم دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: پیشکسوتان هیچ درخواستی برای پول نداشتند. در هیچ سفری از فدراسیون پول نگرفته‌ایم و صفر تا ۱۰۰ را خودمان پرداخت کرده‌ایم.

غلامی ادامه داد: بحث بودجه و مطالب و تهمت‌های ناروا به وزیر ورزش انتقال پیدا کرد و در مجمع به آقای صیامی تذکر داد اما این که گفته شده به خاطر پرداخت نکردن پول به پیشکسوتان بوده، صحت ندارد.

این پیشکسوت دوومیدانی در مورد شرایط فعلی این رشته بیان کرد: متاسفانه بازی‌های آسیایی کنسل شد و ورزشکاران ما در محک امتحان قرار نگرفته‌اند. البته تا این‌جای کار و در مسابقات آغاز فصل کارنامه خوبی از آن‌ها ندیده‌ایم. امیدوارم در مسابقات امام رضا شاهد رکوردهای خوبی باشیم.

او به ضرورت حفظ آرامش در دوومیدنی اشاره کرد و گفت: بارها به آقای صیامی گفته‌ام جلوی یکسری افراد را بگیرد اما آن‌ها کار خود را می‌کنند و اطلاعیه و بیانیه‌هایی را منتشر می‌کنند. باید آرامش دوومیدانی را حفظ و کمک کرد که این اختلافات از بین برود تا در بازی‌های کشورهای اسلامی نتیجه خوبی بگیریم.  

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.