stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 438732
  • 04 خرداد 1401 - 18:52
1

رییس جمعیت هلال احمر:آواربرداری ساختمان متروپل آبادان با تمام توان در حال انجام است

رییس جمعیت هلال احمر:آواربرداری ساختمان متروپل آبادان با تمام توان در حال انجام است
قلم | qalamna.ir :

پیرحسین کولیوند روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در آبادان بیان کرد: حجم آوار زیاد ناشی از ریزش ساختمان و نیز شرایط حاکم بر محل حادثه، بحرانی است و هر لحظه امکان ریزش باقی مانده بنا و ساختمان مجاور وجود دارد.

وی با بیان اینکه فرماندهی عملیات با شخص وزیر کشور است افزود: تمام تلاش خود را برای عملیات جستجو و آوار برداری انجام دادیم ولی شانس زنده ماندن افراد احتمالی در زیر آوار خیلی پایین آمده با این وجود یک لحظه غافل نشدیم و روند عملیات با شرایط بحرانی و سخت در حال انجام است.

رییس جمعیت هلال احمر کشور ادامه داد: تجهیزات و اداوات مورد نیاز و کاملا به روز در محل حادثه وجود دارد و می‌تواند نیاز گروه‌های امداد و نجات را پاسخ دهد و به وسایل جدید نیازی نیست.

کولیوند با تشکر از مردم قدردان و فهیم آبادان بابت حمایت و همراهی با تیم‌های امدادی گفت: گروه‌های جهادی به همراه گروه‌هایی از مردم در خاک برداری و امداد هستند.

وی با تسلیت جانباختن تعدادی از هموطنان در ریزش ساختمان متروپل افزود: همه در اقدامی جهادی در حال آواربرداری و جستجو و نجات هستند و برخی نیز در حال تامین آب و غذا بین امدادگران هستند.

تاکنون ۱۶ نفر در حادثه ناگهانی ریزش بخشی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان که ظهر دوشنبه هفته جاری رخ داد، جان خود را از دست داده‌ و ۳۷ نفر مصدوم نیز از زیر آوار خارج و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.