stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 438728
  • 04 خرداد 1401 - 14:53
2

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های کشور تشریح شد

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های کشور تشریح شد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به اجرای محدودیت های ترافیکی در مسیرهای کشور روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) تا ساعت ۶ روز شنبه هفتم خردادماه از مسیرهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی اظهار کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۶ خرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: تردد انواع تریلرها از مسیر هراز کماکان ممنوع و همچنین تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه چهارم خردادماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ خرداد از مسیر هراز ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراناجا خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۶ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع و همچنین از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشا) یکطرفه است.

به گفته وی، اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.