stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 438693
  • 03 خرداد 1401 - 19:26
0

پیشنهاد کنایه‌آمیز مهاجری به دولت رئیسی

پیشنهاد کنایه‌آمیز مهاجری به دولت رئیسی
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا طی یادداشتی در روزنامه اعتماد به دولت رئیسی و وزارت نفت درباره درآمدهای نفتی کنایه زد.
۱. تقریبا ۳-۲ روز در میان آقای وزیر نفت یک حرف مشابه را تکرار می‌کند: «نفت می‌فروشیم، خیلی هم می‌فروشیم، پولش را هم می‌گیریم، نقد هم می‌گیریم.» البته در آخرین اظهارنظر او آمده که ۲۰درصدش را تهاتر می‌کنیم اما بقیه‌اش نقد است.»
۲. رسانه‌های دولت و حامیانش هم ۳-۲ روز در میان یک ترجیع‌بند تکراری دارند که «بگیرید این پست‌ها را از بانیان وضع موجود؛ این رییس‌جمهور این همه! رای نیاورد که آدم‌های دولت قبل سرکار باشند؛ پست‌ها باید دراختیار تفکر دولت سیزدهم باشد.»
۳. با شناختی که از اکثر دوستانی که از دولت محترم مجیز می‌گویند دارم، به یقین می‌گویم این عزیزان، غصه‌شان این نیست که چرا بانیان وضع موجود سرکارند. دغدغه اصلی این است که چرا ما پست نداریم و حقوق نمی‌گیریم.
لذا یک راه‌حل بسیار ساده و بی‌دردسر را برای حل مشکل موجود پیشنهاد می‌کنم تا هم این جماعت فشارشان را از رییس‌جمهور بردارند و هم اوضاع این افراد بسامان شود.
۴. اگر حتی همه بانیان وضع موجود از سر راه برداشته شوند و از طریق بازنشستگی، بازخریدی، تنزل پست و… کنار بروند، تعدادشان یک‌دهم مشتاقان پست‌های جدید هم نمی‌رسد. بنابراین راهش این است که علاوه بر بیکار کردن بانیان وضع موجود، از محل درآمدهای نفتی که آقای وزیر نفت، قمپزش را در می‌کند یک وزارتخانه به نام وزارت «پول نفت» دولت درست کنند و به تعداد افرادی که منتظر خدمت به ملت هستند سمت‌های معاون وزیر و مدیرکل تعبیه نمایند.این وزارتخانه حالا حالاها و دست‌کم تا پایان دولت هشت ‌ساله آقای رییسی، می‌تواند عشاق خدمت را راضی نگه دارد و بانیان وضع موجود آن روز! بعد از آن هم در دولت بعدی همچنان به عشق‌ورزی ادامه دهد.
۵. این پیشنهادم کاملا جدی است اگر می‌خواهید شوخی فرضش کنید خود دانید!

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.