stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 438652
  • 03 خرداد 1401 - 18:52
1

انهدام باند توزیع حشیش در شرق پایتخت/دستگیری سارقان مغازه محله نارمک در کمتر از ۲۴ ساعت

انهدام باند توزیع حشیش در شرق پایتخت/دستگیری سارقان مغازه محله نارمک در کمتر از ۲۴ ساعت
قلم | qalamna.ir :

سایت پلیس تهران، سرهنگ حسین باباپور با اشاره به انهدام باند بزرگ توزیع مواد مخدر در شرق تهران گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و درصدد توزیع عمده آن در سطح شهر تهران هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهمان در محدوده شرق تهران حوالی بزرگراه محلاتی و دستگیری آنان اخذ شد.

وی افزود: با هماهنگی های قضائی روز گذشته گروه عملیاتی پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی قاچاقچیان مواد افیونی را دستگیر و در بازرسی از آن مکان، ۲۳ کیلو گرم حشیش و آلات و ادوات بسته بندی مواد افیونی را کشف کنند.

باباپور خاطر نشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از تشکیل پرونده و انجام بازجویی و تفهیم اتهام برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارقان مغازه محله نارمک در کمتر از ۲۴ ساعت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق مغازه محله نارمک و کشف لوازم سرقت شده از مخفیگاه متهمان کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد و گف:ت کارشناسان ارزش اموال کشف شده را چهار میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره گفت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت مغازه فروش موبایل در محله نارمک رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند، افزود: با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهمان مراجعه و دو عملیات منسجم و غافلگیرانه دو سارق مغازه دستگیر و از مخفیگاه متهمان لوازم سرقت شده اعم از انواع مختلف تلفن همراه، لوازم جانبی موبایل، فلش مموری و پاوربانک کشف شد.

رییس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهمان ۳۰ و ۳۳ ساله در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و سرقت مغازه فروش موبایل در محله نارمک و دو فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و مالباختگان نیز شناسایی شدند همچنین تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

کشف و توقیف بیش از ۲۵ میلیارد لوازم خانگی قاچاق

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک هزار دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۲۵ میلیارد ریال، اعلام کردند.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی گفت: در راستای پایش و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش ۲۵ میلیارد ریال شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاهای دپو شده فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان انبار را پلمپ کردند، اظهار داشت: طی شمارش صورت گرفته کالاها شامل هفت دستگاه ماشین لباسشویی، دو دستگاه ماشین ظرفشویی، ۷۰۰ دستگاه اسکنر، ۴۴۰ عدد چراغ قوه، ۱۰۹ دستگاه جاروبرقی است که پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شد.

گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف  شده را ۲۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: با توجه به اینکه قاچاق کالا باعث از کار افتادن چرخ اقتصادی کشور و در پی آن افزایش نرخ بیکاری می شود، در نتیجه مبارزه با قاچاق از اصلی ترین وظایف پلیس امنیت اقتصادی است در همین راستا شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس با شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس حاصل کنند.

دستبند پلیس بر دستان مالخر محله پاسداران
 
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مالخر محله پاسداران و کشف ۵۰ قلم انواع لوازم سرقتی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در این باره گفت: به دنبال دریافت اخباری مبنی بر خرید و فروش اموال سرقتی توسط فردی در محله پاسداران رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم یا متهمان را تیم عملیات کلانتری ۱۰۲ پاسداران بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند، افزود: پس از بررسی صحت و سقم موضوع با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در محل دستگیر و در بررسی بعمل آمده از مخفیگاه متهم تعداد  ۵۰  قلم انواع لوازم سرقتی اعم از دریل شارژی و برقی، انواع جعبه ابزار، دوربین عکاسی، لب تاپ، انواع جک خودرو و انواع گوشی سرقتی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله که در تحقیقات اولیه به جرم  خود و خرید و فروش اموال سرقتی از سارقان در شمال تهران اعتراف که تا کنون ۱۰ مالباخته شناسایی شده اند.
طرهانی  با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند، خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۸۷ کیلو هروئین در عملیات روز گذشته پلیس تهران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۸۷ کیلو هروئین در عملیات صبح گذشته خبر داد و گفت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند بیان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه دار اخیرا مقادیری مواد مخدر از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده و درصدد انتقال و توزیع عمده آن در سطح شهر تهران است که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری وی اخذ شد.

وی تصریح کرد: در نهایت، کامیون حامل مواد مخدر متعلق به قاچاقچی در محورهای منتهی به پایتخت شناسایی و با یک عملیات تعقیب و گریز هوشمندانه پلیسی متوقف و سوداگر مرگ دستگیر و در بررسی از قسمت بار خودرو ۸۷کیلو گرم هروئین که به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

حسنوند خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده و انجام بازجویی، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

موبایل قاپ زورگیر محله سیدخندان در دام پلیس

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ زورگیر محله سید خندان حین سرقت خبر داد و گفت: متهم به چهار فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ اردشیر نادری اظهار کرد: روز گذشته به دنبال افزایش سرقت از نوع موبایل قاپی در محله سیدخندان و خصوصا توسط موتورسیکلت تکرو به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری ۱۲۰ سیدخندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد سارق را شناسایی و گشت زنی های هدفمند را افزایش دادند، افزود: حین گشت زنی در محله سید خندان موتورسیکلت با همان مشخصات را مشاهده که به سمت یکی از شهروندان مراجعه و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کرد که سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهم دستگیر شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم یکدستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی که ساعاتی قبل سرقت کرده بود و یک قبضه سلاح سرد کشف و متهم ۵۴ ساله در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و موبایل قاپی در محله نارمک و چهار فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که مالباختگان شناسایی شدند.

نادری با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

موبایل قاپ شمال تهران دستگیر شد

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای محله فرمانیه و کشف دو دستگاه تلفن همراه سرقتی خبر داد و گفت: متهم از اتباع کشور همسایه بود.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده در این باره گفت: به دنبال افزایش سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی توسط موتورسیکلت سواران در محله فرمانیه، دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی جویی های انتظامی ساعات تردد سارقان و مشخصات سارقان را شناسایی کردند افزود: ماموران حین گشت زنی در محله فرمانیه با توجه به اطلاعات بدست آمده موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش با همان مشخصات اعلامی را در حال پرسه زنی و زاغ زنی عابران داخل پیاده رو مشاهده کردند که سارقان را زیر نظر گرفته که در همین حین ترک نشین پیاده و از پشت سر یکی از عابران اقدام به سرقت تلفن همراه وی کرده و با موتورسیکلت به سرعت متواری شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در تعقیب و گریز متهمان راکب موتورسیکلت با هوشیاری ماموران دستگیر شد، تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم دو دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و متهم ۲۰ ساله که از اتباع کشور همسایه بود در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و موبایل قاپی در شمال تهران و دو فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و مالباختگان شناسایی شدند.

قدم زاده با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پرونده و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.