stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 438459
  • 01 خرداد 1401 - 11:07
1

کشف مزرعه استخراج ارز غیرمجاز در اهواز و باوی

کشف مزرعه استخراج ارز غیرمجاز در اهواز و باوی
خوزستان - در هفته جاری ۲ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز و شهرستان باوی با ۵۴ دستگاه ماینر کشف و جمع آوری شد.
قلم | qalamna.ir :

عباس شیاری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به ضرورت جمع آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز اظهار کرد: با تلاش نیروی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه، تعداد ۳۹ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای یکاویه سه شهرستان باوی کشف و ضبط شد.

شیاری ادامه داد: ۱۵ دستگاه ماینر مدل S ۹ نیز با همکاری نیروی انتظامی در منطقه عامری اهواز کشف و جمع آوری شد.

وی گفت: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینر‌های غیرمجاز شده که با تلاش نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و همیاری مردم درحال شناسایی و جمع اوری این دستگاه‌ها هستیم.

عباس شیاری افزود: مجموعه برق اهواز همواره با تمام توان خود در جهت برخورداری شهروندان از شبکه‌ای پایدار تلاش می‌کند و با اجرای طرح‌های تاب آوری شبکه و مقابله با انشعاب‌های غیرمجاز و ساماندهی، در راستای اصلاح و توسعه بخش‌های فرسوده شبکه گام بر می‌دارد.

وی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم با رعایت الگوی مصرف و کمک به شناسائی دارندگان برق غیرمجاز و دستگاه‌های استخراج رمز ارز غیرقانونی ما را در برخورداری از شبکه پایدار و با ولتاژ کیفی یاری کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطر نشان کرد: همشهریان می‌توانند با همکاری در شناسایی و کشف دستگاه‌های ماینر غیرمجاز به حفظ پایداری شبکه برق و ارائه خدمات مطلوب کمک کرده و تا مبلغ ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کنند.

شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی در خصوص ماینر‌های غیرمجاز از طریق «اپلیکیشن برق من»، «سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat» و نیز با شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ جهت ثبت گزارش برای معرفی اماکن غیرمجاز استخراج رمز ارز اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.