stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 438339
  • 30 اردیبهشت 1401 - 18:54
0

شه‌بخش: فقط می‌خواهم در المپیک دستم بالا برود

شه‌بخش: فقط می‌خواهم در المپیک دستم بالا برود

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: دوست ندارم دستم در قهرمانی کشور بالا برود، فقط می‌خواهم در المپیک این اتفاق بیفتد.

قلم | qalamna.ir :

دانیال شه‌بخش ملی‌پوش تاریخساز بوکس ایران، در نخستین مبارزه خود از رقابت‌های قهرمانی کشور برابر ستار سیدضیایی دیگر بوکسور بلوچ از تیم استان گلستان قرار گرفت که به برتری دست یافت. شه‌بخش که در این مبارزه به شدت مورد تشویق هواداران سیستان و بلوچستانی قرار گرفت، در پایان مبارزه به داوران اجازه نداد که دست او را به عنوان بوکسور پیروز بالا ببرند و دست حریف خود را بالا برد تا از او حمایت کند.

دارنده تنها مدال جهانی تاریخ بوکس ایران، پس از پیروزی برابر حریف خود گفت: لطف تماشاچی‌ها بود که من را تشویق می‌کردند. این موضوع روحیه‌ای برای همه بوکس استان است چون من تنها کسی نیستم که بهترین است. در آینده نه چندان دور قطعا از بوکسورهای سیستان و بلوچستان خیلی بیشتر خواهیم شنید.

او درباره عملکرد خوب حریف خود نیز گفت: او بوکسور خوبی بود و همه برای پیروزی به این مسابقات آمده‌اند، حریفان من برای برد آمده‌اند و فرقی هم ندارد چه کسی جلوی آن‌ها باشد، فقط قهرمانی می‌خواهند. من هم مثل آن‌ها فقط قهرمانی می‌خواهیم.

شه‌بخش درباره تشویق پر شور هواداران نیز گفت: من باز هم از هم استانی‌های عزیزم تشکر می‌کنم، واقعا لذت بخش بود و من هم فقط و فقط به عشق آن‌ها می‌جنگم تا بهترین نتیجه را در میادین بین‌المللی برای آن‌ها کسب کنم.

المپین بوکس ایران درباره اقدام خود برای جلوگیری از بالا بردن دستش به عنوان ورزشکار پیروز توسط داور نیز گفت: علاقه زیادی نداشتم دستم در این مبارزه بالا برود. فقط دوست دارم در المپیک دستم بالا برود.

او درباره مصدومیت سر خود که باعث خونریزی شد نیز گفت: یک آسیب جزئی بود و مشکلی‌ نیست.

ستار سیدضیایی بوکسور بلوچ تیم گلستان که عملکرد خوبی مقابل ملی‌پوش بوکس ایران داشت، درباره مبارزه مقابل دانیال شه‌بخش گفت: مبارزه خیلی عالی بود و من انتظار برد از خودم داشتم، می‌خواستم ببرم چون قرار نیست وقتی دانیال قهرمان جهان است از قبل بازنده باشم، ما برد می‌خواهیم. وقتی از دانیال که برنز جهان گرفته بهتر باشیم قطعا طلای جهان هم می‌گیریم. از این مبارزه لذت بردم و خوشحال هستم.

او درباره تاثیر یکطرفه بودن جو تماشاگران به سود شه‌بخش نیز گفت: این فشار هواداران تاثیر زیادی روی من نداشت، من هم بلوچ هستم و تماشاگران هر دوی ما را تشویق می‌کردند. در حقیقت یک مبارزه دوستانه بود. با دانیال دوستانه تمرین کردیم و استرس نداشتم که شه‌بخش قهرمان جهان است، فقط لذت بردم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.