stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 438312
  • 30 اردیبهشت 1401 - 9:14
1

مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان از افتخارهای ایران

مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان از افتخارهای ایران
خوزستان - رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مسجدسلیمان و مجتمع صنایع پتروشیمی این شهرستان را یکی از افتخارهای کشور برشمرد.
قلم | qalamna.ir :

فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیران صنعت نفت و تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی در سفر به مسجدسلیمان از واحد‌های مختلف مجتمع صنایع پتروشیمی این شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدید گفت: این مجتمع صنایع پتروشیمی در منطقه‌ای زرخیز و با تلاش جوانان و متخصصان ایرانی راه اندازی شده است.

حسنوند مسجدسلیمان و مجموعه صنایع پتروشیمی این شهرستان را یکی از افتخار‌های کشور دانست و افزود: دست اندرکاران این مجموعه موفق شدند در دوران تحریم شعار “ما می‌توانیم” را محقق کنند.

وی درخصوص طرح پتروپالایش بختیاری به عنوان یکی از مطالبه‌های مردم مسجدسلیمان گفت: وزارت نفت و دولت همه تلاش خود را برای توسعه پتروپالایشگاه‌ها و رفع موانع قانونی به کار گرفته اند.

به گفته رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی؛ در زمینه تامین منابع مالی، وزارت رفاه و بخش خصوصی در این زمینه مشارکت خواهند کرد.

در حال حاضر مجتمع صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان با ۸۵ درصد ظرفیت در حال تولید بوده و برای رسیدن به ظرفیت ۱۰۰ درصد نیازمند حمایت شرکت ملی گاز و تامین خوراک است.


هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.