stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 438290
  • 30 اردیبهشت 1401 - 4:22
2

توسعه و پیشرفت منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان

توسعه و پیشرفت منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان
مدیر زیرساخت ایمیدرو در بازدید از منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان گفت: به‌زودی اسکله شماره ۷ و ۸ منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان به بهره‌برداری می‌رسد.
قلم | qalamna.ir :

منیژه غلامرضایی، مدیر زیرساخت ایمیدرو به همراه اعضاء هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از پروژه‌های زیرساختی، عمرانی و بندری این منطقه بازدید کردند.

منیژه غلامرضایی مدیر زیرساخت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در بازدید یک روزه خود از پروژه‌های زیرساختی، عمرانی و بندری این منطقه با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان سال گذشته از پیشرفت بسیار خوبی در پروژه‌های زیر ساختی بهرمند بوده است افزود: زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری همزمان با پروژه‌هایی که در حال اجراست تامین می‌شود، و احداث جاده‌های دسترسی و زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران از جمله آب و برق هم در دستور کار منطقه وجود دارد که به خوبی در حال پیشرفت و انجام است.

مدیر زیرساخت ایمیدرو افزود: اسکله شماره ۵ بندر پارسیان سال گذشته به بهره‌برداری رسید و اسکله‌های ۷ و ۸، هم اکنون آماده بهره‌برداریست که در سال جاری با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح و بهره‌برداری از آن به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

غلامرضایی در ادامه بازدید خود افزود: تا کنون بالغ بر ۷۰۰ هزار تن صادرات و ۷۰ هزار تن واردات از این اسکله‌ها صورت گرفته است که نشان از روند پیشرفت بسیار خوب منطقه ویژه اقتصادی پارسیان است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.