stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 438250
  • 29 اردیبهشت 1401 - 18:54
1

انتظامی کشور همچنان در حال دفاع از امنیت و آرامش مردم است

انتظامی کشور همچنان در حال دفاع از امنیت و آرامش مردم است
قلم | qalamna.ir :

به گزارش از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در ششمین همایش فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس استان تهران به عنوان پرچمداران عزت و افتخار همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر قهرمان که با حضور جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در ستاد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) برگزار شد، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس ارزشمندترین مقطع تاریخ انقلاب اسلامی است، امروز هرچه داریم از همان روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

اشتری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار محمدتقی عصار رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس ادامه داد: سردار عصار همواره پیگیر برگزاری چنین مراسمی بودند، درگذشت وی با توانمندی، سلامتی و روحیه بالا و آمادگی که داشتند غیرمنتظره بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به اهمیت دوران دفاع مقدس و نقش انتظامی کشور در آن دوران و با اشاره به روحیه اخلاص و خداباوری رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس توجه رزمندگان و فرماندهان به خداوند تبارک و تعالی بود و همه این عزیزان با اخلاص پیروز میدان بودند.

سردار اشتری در ادامه اضافه کرد: بعد از دوران دفاع مقدس در هرجا که با روحیه جهادی و انقلابی و با اخلاص ورود پیدا کردیم، موفق شدیم؛ پیشرفت در عرصه های مختلف از جمله در حوزه دفاعی، پزشکی، هسته ای و … به واسطه روحیه رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد: در هر مقطعی که به پیشرفت و پیروزی رسیده ایم، ردپای رزمندگان دوران دفاع مقدس را شاهد هستیم و یا جوانان برومندی که به عشق رزمندگان آن دوران در حال فعالیت هستند.

سردار اشتری گفت: در این مقطع که دشمن در حال توطئه چینی و هجمه علیه جمهوری اسلامی ایران است بایستی روحیه جهادی و انقلابی را در خودمان حفظ کنیم؛ حفظ روحیه جهادی و انقلابی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز “مدظله العالی” رمز پیروزی است و می توانیم از همه مشکلات عبور کنیم و به قله برسیم.

نقش ژاندارمری، شهربانی و کمیته های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ژاندارمری، شهربانی و کمیته های انقلاب اسلامی پابه پای رزمندگان در میدان بودند؛ نیروهای ژاندارمری اولین گروهی بودند که در مقابل دشمن ایستادگی کردند و قبل از جنگ حدود ۱۰۰ بار در مقابل حملات رژیم بعثی عراق ایستادند.

سردار اشتری با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، شهربانی توانست امنیت را در داخل کشور برقرار کند، عنوان کرد: پس از آن، کمیته انقلاب اسلامی با تشکیل لشکر روح‌الله در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و

این مقام ارشد انتظامی به تغییر ساختار انتظامی کشور با تصویب فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای “مدظله العالی” اشاره و خاطرنشان کرد: ان شاءالله با تغییراتی که در مجموعه انتظامی کشور (فراجا) ایجاد شده در انجام ماموریت های محوله تغییرات و تحولی که شایسته ملت شریف ایران اسلامی است را ایجاد کنیم.

در ششمین همایش فرماندهان پیشکسوت دفاع مقدس استان تهران تعدادی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات آن دوران پرداختند؛ در این بین “اسماعیل کوثری” نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در این همایش به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس در قالب بسیج، دشمن را غافلگیر کرد و با درایت و شجاعت حضرت امام (ره) دشمنی که می‌خواست خوزستان را تصرف کند و پس از آن به تهران بیاید، شکست خورد؛ امروز اگر در مسائل اقتصادی هم همچون دوران دفاع مقدس همه در کنار هم باشیم، مطمئناً موفق و سربلند خواهیم شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.