stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 438241
  • 29 اردیبهشت 1401 - 18:54
4

کشف ۲ تن انواع موادمخدر در پایتخت/ اعتراف یک زوج جوان به ۱۰ فقره سرقت در منزل

کشف ۲ تن انواع موادمخدر در پایتخت/ اعتراف یک زوج جوان به ۱۰ فقره سرقت در منزل
قلم | qalamna.ir :

سایت پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اجرای مرحله ۱۷ طرح ظفر، بیان کرد: در اجرای این طرح یک هزار و ۶۰۰ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۱۶ نفر از اراذل و اوباش که در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت می کردند، بیان کرد: در طرح ظفر شانزدهم از ۳۴۶ باب منزل خرده فروشان مواد مخدر بازدید و ۴۵  باب از این منازل که به نوعی از جمله منازل پلاک قرمز بودند پلمپ شدند.

 رییس پلیس پایتخت با اشاره به توقیف ۸۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاقچیان مواد مخدر، افزود: در این مرحله از طرح ظفر با توجه به برخورد با اراذل و اوباشی که در حوزه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند ۹۶ عدد انواع قمه و قداره کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده ۳۲۰ میلیارد ریال است، افزود: در این مرحله از طرح ظفر دو تن انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و  ۸۳ قاچاقچی مطرح مواد مخدر دستگیر شدند.

توقیف موتورسیکلت های سنگین در پایتخت ادامه دارد 

یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه امام علی (ع) در طرح مهار توسط تیم های منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ توقیف شد. 

سرهنگ علی  اصغر شریفی ضمن بیان این خبر گفت: ساعت ۱۷:۱۵ عصر دیروز، یک دستگاه  موتورسیکلت سنگین (یاماها یک هزار سی سی)  توسط تیم منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به جنوب محدود سبلان مشاهده و در طرح مهار توقیف شد.   

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران ضمن بیان این مطلب که طرح توقیف موتورسیکلت های سنگین و هنجار شکن در پایتخت ادامه دارد ، به دارندگان و راکبان موتورسیکلت های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار و تذکر داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند چرا که به محض رویت این موتورسیکلت ها بخاطر امنیت تردد و حفط جان خود راکبان و دیگر رانندگان و شهروندان ، توسط تیم های راهور توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند .

سوداگر محله فرجام زن بود 

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سوداگر محله فرجام که خانمی ۳۰ ساله بود خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم هشت کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ اردشیر نادری در این باره گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر توزیع مواد مخدر در محله فرجام و نارضایتی اهالی محل رسیدگی به موضوع و دستگیری سوداگر مرگ در دستور کار عملیات کلانتری ۱۳۶ فرجام قرار گرفت و تحقیقات اولیه را آغاز کردند

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: در تحقیقات صورت گرفته صحت و سقم موضوع و فروش مواد مخدر توسطی خانمی در محله فرجام تایید و پس از اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم در حال توزیع مواد دستگیر شد.

سر کلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم خانمی ۳۰ ساله بوده و در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع مواد مخدر در محله فرجام معترف شد خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۸ قبضه سلاح غیر مجاز در شمال تهران 

سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف هشت قبضه انواع سلاح غیر مجاز در محله ونک تهران خبر داد و گفت: در این عملیات یک متهم دستگیر شد.

سرهنگ کیومرث حسنوند در این باره گفت: در پی تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تهدید خانمی با سلاح گرم در محله ونک عملیات کلانتری ۱۴۵ ونک سریعا برای بررسی موضوع وارد عمل شده و به محل اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه ماموران سریعا در محل حاظر شده و متهم را با یک قبضه سلاح شکاری در حال درگیری با خانمی مشاهده کردند افزود: در بررسی به عمل آمده طرفین درگیری به علت مشکلات مالی با هم درگیر شده بودند که متهم اقدام به تهدید با سلاح شکاری کرده است که سریعا متهم دستگیر شد و با اخذ مجوز قضایی در بررسی از مخفیگاه متهم تعداد هشت قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی و ۲۵۴ فشنگ مربوطه کشف شد.

سر کلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد : متهم ۴۵ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و نگهداری سلاح شکاری و جنگی معترف شد .

سرهنگ حسنوند با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و بررسی سلاح های مکشوفه به جهت استفاده یا عدم استفاده ادامه دارد خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۱۴۰۰ کیلو غذای حیوانات خارجی در هفت چنار 

سر کلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک هزار و ۴۱۰ کیلو گرم غذای حیوانات خارجی و قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ حسین مافی در این باره گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر توزیع و نگهداری غذای حیوانات خارجی و غیر مجاز در محله هفت چنار رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۱۱ هفت چنار قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: با خذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل دستگیر و در بررسی از محل تعداد ۹۴ بسته انواع غذای حیوانات خارجی و قاچاق به مقدار یک هزار و ۴۱۰ کیلو گرم و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۳۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع غذای حیوانات خارجی و قاچاق در شهر تهران و محله هفت چنار معترف شد و اظهار کرد: بسته ها را از یکی از استانهای غربی کشور تهیه می کند. 

سرهنگ مافی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۵۰ میلیاردی ادکلن تقلبی در جنوب تهران 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب کارگاهی در حنوب تهران که ادکلن های تقلبی تولید و با برندهای معروف می فروخت خبر داد و گفت: از این کارگاه دو هزار و ۵۰۰ عدد ادکلن تقلبی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال کشف شد. 

سرهنگ نادر مرادی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ،  در پی اعلام گزارشی مبنی بر فروش ادکلن های تقلبی در یک کارگاه تولیدی غیرمجاز، بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی از ماموران نظارت بر اماکن عمومی تهران  قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات میدانی و بررسی های اطلاعاتی،  با هماهنگی های  قضایی، تیمی از ماموران این پلیس به همراه  کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی تهران به کارگاه تولیدی اعزام در بازرسی از این محل دو هزار و ۵۳۴ عدد شیشه ادکلن با لیبل و پلمپ های تقلبی کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران ادامه داد: در بازجویی های اولیه متصدی این واحد صنفی به بزه ارتکابی با همکاری همدستش اعتراف و اظهار کرد، با تهیه و خرید چندین دستگاه لیبل زن و دستگاه پلمب، شیشه های خالی را با مواد اولیه و اسانس تقلبی پر و در قالب برندهای معروف روانه بازار می کرده است.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه در این خصوص دو متهم  دستگیر و پس از تکمیل  پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، بیان کرد: کارشناسان  ارزش ریالی کالاهای تقلبی کشف شده را حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران با تأکید بر عزم همگانی پلیس در مبارزه با کارگاه ها و واحدهای تولیدی غیرمجاز و همچنین واحدهای صنفی متخلف، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند گزارش های خود را در این خصوص  از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اعتراف یک زوج جوان به ۱۰ فقره سرقت منزل

رییس پایگاه دهم پلیس آگاهی پایتخت از کشف ۱۰ فقره سرقت منزل توسط یک زوج جوان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد. 

 سرهنگ وحید ذاکری بیان کرد: در پی وقوع سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی پایگاه دهم پلیس آگاهی در اردیبهشت ماه سالجاری با شیوه و شگرد جدید توسط یک مرد  و یک خانم مراتب پی جویی و کشف جرم در دستور کار کارآگاهان پایگاه دهم قرار گرفت.

وی عنوان کرد: کارآگاهان با حضور در محل های سرقت و بررسی  شیوه و شگرد سارقان در نهایت با بهره گیری اقدامات پلیسی، هویت سارقان بنامان کریم ۳۶ ساله و همسرش به نام فرزانه ۳۴ ساله را شناسایی کردند.

رییس پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران ابراز کرد: با تلاش کارآگاهان و با هماهنگی قضایی، متهمان در بیست و چهارم  اردیبهشت در محل سکونت جدیدشان در محدوده مرتضی گرد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیرشدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به این پایگاه، به بیش  از ۱۰ فقره سرقت منزل با شیوه و شگرد یکسان اعتراف کردند.

سرهنگ ذاکری خاطرنشان کرد: در ادامه بررسی های انتظامی تعدادی از اموال مسروقه شامل لوازم خانگی، البسه ، زیور آلات و نقره جات در منزل یکی از بستگان آنان در شهر ری کشف و تلاش برای شناسایی مالخر و سایر مال باختگان ادامه دارد.

کشف ۴۹۰ عدد عینک قاچاق در شرق تهران 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۴۹۰ عدد انواع عینک آفتابی خارجی و قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در این باره گفت: عملیات کلانتری ۱۲۸ تهران نو حین گشت زنی در محله تهران نو به فردی که با در دست داشتن کارتنی با وزن ظاهرا زیاد در حال تردد بود و منتظر خودرو برای  ترک محل بود، مشکوک می شوند و جهت بررسی بیشتر به این فرد  مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه ماموران به متهم مراجعه که متهم با مشاهده  ماموران کارتن همراه خود را رها کرده و به صورت پیاده متواری شد افزود: در یک تعقیب و گریز متهم زمین گیر و دستگیر شد و در بررسی داخل کارتن تعداد ۴۹۰ عدد انواع عینک آفتابی خارجی و قاچاق کشف که متهم هیچ گونه مدارکی در این خصوص ارایه نکرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: متهم ۲۷ ساله که خود را تبعه کشور همسایه معرفی کرد در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و توزیع عیتک آفتابی خارجی که از یکی از استان های غربی کشور تحویل و قصد توزیع و فروش در بازار تهران را داشت معترف و کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه خرید و فروش کالای قاچاق تهدید بزرگی برای امنیت اقتصادی کشور است خاطر نشان کرد: پرونده و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۳ کیلو هروئین در شرق تهران 

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۱۳ کیلو هروئین در محله نامجو تهران خبر داد.

سرهنگ صادق ضرونی در این باره گفت: روز گذشته تیم  عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو حین گشت زنی و پیشگیری از سرقت در محله نامجو به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش که در حال پرسه زنی بوده مشکوک می شوند و جهت بررسی به متهمان مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه متهمان با  مشاهده ماموران با سرعت به صورت خلاف جهت در خیابان از محل متواری می شوند  و وسیله ای را داخل پیاده رو پرتاب کردند افزود: در تعقیب و گریز صورت گرفته با توجه به ترافیک موجود متهمان متواری شدند و در بررسی بسته پرتاب شده توسط متهمان مشخص شد تعداد ۱۳ بسته یک کیلوئی مواد مخدر از نوع هروئین به وزن ۱۳ کیلو گرم به صورت پلمپ است.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران افزود: تحقیقات و بررسی های انتظامی جهت شناسایی و دستگیری ادامه دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.