stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 438200
  • 28 اردیبهشت 1401 - 19:25
0

نماینده چابهار: شوک تورمی چگونه توجیه می‌شود؟

نماینده چابهار: شوک تورمی چگونه توجیه می‌شود؟
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم با بیان اینکه اصلاح ساختاری یک ضرورت تاریخی است، گفت: اما مگر قرار نبود بر اساس مصوبه مجلس سبد غذایی مورد نیاز خانوارها از طریق کالابرگ با قیمت شهریور ۱۴۰۰ قرار داده شود؟ این شوک تورمی را چگونه توجیه می‌کنید؟
 

معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: اصلاح ساختار اقتصادی یک ضرورت تاریخی است؛ اما مگر قرار نبود بر اساس مصوبه مجلس سبد غذایی مورد نیاز خانوارها از طریق کالابرگ با قیمت شهریور ۱۴۰۰ قرار داده شود؟ این شوک تورمی را چگونه توجیه می‌کنید؟ مبادا صندلی سبز باعث شود یادمان رود هر چه داریم از مردمی است که امروز سفره‌هایشان کوچک و کوچک‌تر شده‌اند.
نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم از ساختار نظام بانکی کشور انتقاد کرد و گفت: نظام بانکی ما ربا اندر ربا اندر ربا است. از دولت سیزدهم انتظار داشته و داریم که برنامه مشخصی جهت اصلاح ساختار بانکی کشور ارئه کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به مشکلات حوزه راه در استان چابهار، از رسیدگی نکردن به مشکلات معلمان خرید خدمات انتقاد کرد و گفت: شان حقوقی و انسانی این عزیزان خدشه دار شده است. برای ارتقا شرایط معیشتی‌شان تدبیر کنید.

سعیدی در پایان با اشاره به ضرورت توسعه سواحل مکران گفت: این توسعه باید در ارتقا شاخص‌های انسانی محقق شود. این منطقه در همه شاخص‌های انسانی رتبه آخر را دارد. امیدوارم رئیس جمهور انقلابی برای توسعه این سواحل تدبیر کنند؛ چرا که بنا بر گفته مقام معظم رهبری مردمان هر منطقه اولی بر توسعه منطقه هستند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.