stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 438194
  • 28 اردیبهشت 1401 - 19:06
1

عکسی که هیتلر نمی‌خواست کسی ببیند

عکسی که هیتلر نمی‌خواست کسی ببیند

آدولف هیتلر شخصیت عجیبی داشت و این عکس هم به عجیب بودن هیتلر می‌افزاید. در عکسی که سال‌ها بعد از مرگ هیتلر از او پیدا شد، هیتلر لباس کیمونو ژاپنی را به تن کرده است.

قلم | qalamna.ir :
فرادید| آدولف هیتلر شخصیت عجیبی داشت و این عکس هم به عجیب بودن هیتلر می‌افزاید. عکسی که هیتلر لباس کیمونو ژاپنی را به تن کرده است.
 
فرادید به نقل از اکسپرس، او همیشه با لباس فرم نظامی در جاهای عمومی دیده می‌شد و اگر لباس نظامی به تن نداشت با کت و شلوار رسمی خود دیده می‌شد. در این عکس عجیب اما لباس کیمونو ژاپنی هیتلر به وضوح مشخص است.
 
تا جایی که می‌دانیم «پیشوا» به فرهنگ کشورهای دیگر علاقه‌ای نداشت و معتقد به برتری نژادی بود. اما در این عکس واضح است که هیتلر لباس سنتی ژاپنی‌ها در دهه ۳۰ میلادی را به تن دارد و نماد سواستیکا (صلیب شکسته، گردونه خورشید) بر روی لباسش دوخته شده است.
 
تخمین زده شده که این عکس عجیب برای یادآوری پیمان بین‌المللی بین آلمان نازی و امپراتوری ژاپن در ۲۵ نوامبر ۱۹۳۶ گرفته شده است. 

عکسی که آدولف هیتلر نمی‌خواست کسی ببیند! 
هیتلر اغلب در لباس نظامی خود دیده شده است
 
عکسی که آدولف هیتلر نمی‌خواست کسی ببیند!
کسی انتظار نداشت هیتلر را در این لباس ببیند
 

عکسی که آدولف هیتلر نمی‌خواست کسی ببیند!

چند نشان به او معرفی شد و هیتلر یکی را انتخاب کرد (امضای او در تصویر مشخص است)

 
از زمانی که هیتلر در سال ۱۹۳۳ به قدرت رسید تا شروع جنگ جهانی دوم، مردم آلمان معمولا چیزهایی را می‌خریدند که عکس پیشوا بر روی آن درج شده بود.
 
از آنجایی که نازی‌ها متقاعد شده بودند که قرار است قرن‌ها بر جهان حکومت کنند همه جور ابزار و وسایل تولید کردند تا  دشمنان مغلوب خود را سرشکسته کنند. با تمام این اوصاف، حتی خوش‌بینانه‌ترین طرفداران آلمان نازی هم فکرش را نمی‌کردند که این عکس عجیب و غریب بتواند از دل «رایش سوم» به بیرون درز کند تا الان هم سالم بماند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.